Compareixença
Iván Redondo, sobre els indults: «De vegades no hi ha una solució fàcil, però sempre hi ha un camí»

El cap de Gabinet de la Presidència del Govern, Iván Redondo, ha comentat aquest dijous, fent referència als possibles indults als condemnats pel procés i al problema català, que «de vegades no hi ha una solució fàcil, però sempre hi ha un camí».
Redondo responia així, durant la seva compareixença davant la Comissió Mixta (Congrés-Senat) de Seguretat Nacional, davant les crítiques abocades pel diputat de Fòrum Astúries, Isidro Martínez Oblanca, qui ha augurat que el Govern concedirà els indults per mantenir-se a La Moncloa.
El també secretari general del Consell de Seguretat Nacional ha subratllat que la seva opinió respecte al tema català és la del president del Govern. «Estem en la nostra posició i en els valors constitucionals», ha dit.
Lideratge valent
Tot i que ha recriminat al diputat del Fòrum que el tema dels indults no forma part de l’ordre el dia de la seva compareixença, ha volgut contestar-li «per cortesia» i li ha explicat que, des del seu punt de vista, «per arreglar» el que ha passat durant l’última dècada a Catalunya «necessitarà un lideratge valent».
Com Sánchez, ha apel·lat a la «concòrdia» i ha puntualitzat al diputat del Fòrum que la decisió sobre els indults es prendrà «quan toqui».
«A la vida de vegades no hi ha una solució fàcil, però sempre hi ha un camí a la vida, li ho dic jo, com a generació de la democràcia».
- Sense sortir de la comarca El poble a només 30 minuts de Rubí ideal per a una escapada de natura sense sortir del Vallès
- Els herois que han combatut contra el monstre
- EL PARTIT DEL CIUTAT DE VALÈNCIA Els genis decideixen quan ser-ho
- Muntatges financers De Vigo a Olot: el rastre d’Eusebio Novas
- Oci estival Els ‘beach clubs’ arrelen a BCN
- Badalona Albiol denuncia la falta d’infraestructures que ha obligat a tancar les platges de Badalona: «En 11 anys no s’ha construït res»
- Realitat invisibilitzada Catalunya detecta un augment d’homes víctimes de matrimonis forçats
- Govern d’ultradreta El partit de Milei porta dues exmodels de Playboy com a candidates diputades
- EL PARTIT DEL CIUTAT DE VALÈNCIA Els genis decideixen quan ser-ho
- Les claus tàctiques Pedri va encendre el llum amb un sublim cacau amb la dreta