'cas palau'
Fèlix Millet haurà d'ingressar a la presó abans del 25 de juny malgrat demanar l'indult
L'Audiència de Barcelona ha desestimat suspendre la pena de presó a l'expresident del Palau de la Música pel desfalc en la institució musical

zentauroepp41920170 barcelona barcelones 05 02 2018 politica felix mill190722165021 /
L’Audiència de Barcelona ha desestimat la petició de l’expresident del Palau de la Música Fèlix Millet i del que va ser tresorer de CDC Daniel Osàcar, de suspendre la seva entrada a la presó, que s’haurà de fer efectiva abans del 25 de juny. Els dos condemnats pel saqueig de l’entitat cultural i la desviació de fons a Convergència van presentar un recurs contra la decisió del tribunal sentenciador que entressin a la presó per complir la condemna imposada. Els dos van al·legar raons de salut, tot i que el primer, al qual es va imposar nou anys i vuit mesos de presó, va argumentar també la petició d’un indult i el segon, condemnat a tres anys i sis mesos, la presentació d’un recurs davant el Tribunal Constitucional.
El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) ha explicat en un comunicat aquest dimecres que l’Audiència de Barcelona també ha desestimat els recursos de Millet i Daniel Osàcar que van demanar suspendre l’entrada a presó per motius de salut.
Notícies relacionadesHi ha 12 persones condemnades pel desfalc del Palau de la Música i Millet, amb la pena més alta, està condemnat a 9 anys i 8 mesos de presó.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos