EL FEBRER DEL 2018
Absolts els CDR jutjats per encadenar-se al TSJC el 2018
Els magistrats assenyalen que no s'ha acreditat «cap classe de danys a les persones o a les coses per part dels manifestants»

zentauroepp42276892 graf7751 barcelona 23 02 2018 agentes de los mossos d esq200227104144 /
La secció 10 de l’Audiència de Barcelona ha absolt els manifestants dels CDR jutjats el 5 i 6 de febrer per encadenar-se a l’accés del Palau de Justícia el 23 de febrer del 2018, per la qual cosa se’ls acusava de desordres públics i desobediència.
En la sentència consultada per Europa Press, els magistrats assenyalen que no s’ha acreditat «cap tipus de danys a les persones o a les coses per part dels manifestants», per la qual cosa no se’ls poden atribuir actes de violència.
Un dels 13 acusats no va acudir al judici, en què la fiscalia demanava dos anys i mig de presó per a 11 manifestants per un presumpte delicte de desordres públics, i un any per a uns altres dos de processats per presumpta desobediència i resistència greu als agents de l’autoritat, mentre que la defensa va reclamar l’absolució i va al·legar el seu dret a la manifestació.
- TELEVISIÓ I MAS La Vuelta ha mort
- Innovació residencial Així és la casa de dues plantes d’Amazon: una llar amb tot inclòs i per menys de 25.000 euros
- Sanitat Pública Catalunya disposarà d’urgències psiquiàtriques als grans hospitals
- Una tardor complexa Cinc grans obres tallaran aquesta tardor la circulació de trens en diferents línies de Rodalies
- Incògnita per resoldre ¿Qui és la dona desconeguda l'ADN de la qual apareix al jersei d'Helena Jubany?
- Suport a la seva continuïtat en el càrrec El Govern s’aferra a la "innocència" de García Ortiz
- Begoña Gómez encara una nova declaració per malversació
- El finançament singular El Govern veu assumible el pla d’ERC perquè Catalunya recapti l’IRPF
- Curs polític L’exalcaldessa de Vilassar Laura Martínez substituirà Giró al Parlament
- Tempesta judicial i política Feijóo afirma que la "neteja" a Espanya passa per fer fora Sánchez