A L'ESPAI HARLEY DE MADRID
Iglesias arriba al quarter general d'Unides Podem amb la seva filla en braços
Irene Montero, número dos d'Unides Podem i mare de la nena, ha entrat amb ell a seguir la nit electoral
el-candidato-a-la-presidencia-del-gobierno-de-unidas-podemos-pablo iglesias -llega-con-su-hija-en-brazos-al-espacio-harley-de-madrid-donde-la-coalici /
El candidat d’Unides Podem a la Presidència del Govern, Pablo Iglesias, ha arribat cap a les 20.40 hores de la nit d’aquest diumenge, 10 de novembre, al’Espai Harley de Madrid, on la seva coalició fa el seguiment d’aquesta nit electoral, acompanyat de la seva número dos, Irene Montero, i amb la seva filla petita, que va néixer l’agost passat, en braços.
Iglesias ha sigut dels últims en incorporar-se al quarter general de Podem, on ja es troba el líder d’IU, Alberto Garzón, així com el número tres de la llista per Madrid, Enrique Santiago, i els dirigents de Podem Juan Manuel del Olmo, Noelia Vera o Rafael Mayoral, entre d’altres.
En aquesta ocasió han sigut més de 200 els professionals dels mitjans de comunicació que s’han acreditat per al seguiment.
- Fugida salarial del 0,5% Els funcionaris de la Generalitat no cobraran fins a l’octubre la paga de fins a 625 euros pels retards pendents
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Xarxes El nen de "la tranquil·litat" a les piscines de Terol parla 13 anys després: "Un dia vaig arribar amb el pit enfonsat i un ull morat a casa"
- Tribunals "Me l’han jugada. Agafeu-los i mateu-los"
- Piscines, brou de cultiu de malalties: quines infeccions pots agafar i com prevenir-les
- Mor una anciana atropellada pel seu propi vehicle a Barcelona
- POLÍTICA Sánchez braceja per salvar-se del naufragi mentre Feijóo celebra cada cop amb el PP de festa
- Polèmica L’alcaldessa de Palafrugell nega que s’hagi prohibit als grups d’havaneres afegir-se al públic si canta ‘El meu avi’
- Comitè federal Illa exhibeix el seu suport a Sánchez i a les mesures preses en el PSOE: «Anem pel bon camí»