SABOTATGES

Crema de pneumàtics i un arbre talat a vies de Rodalies

Les línies R11 i RG1 pateixen retards de fins a 30 minuts entre Girona i Sant Miquel de Fluvià

tren-rodalies-1543921407253

tren-rodalies-1543921407253

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

Aquest divendres les línies R11 i RG1 de Rodalies pateixen retards per la crema de pneumàtics entre Girona i Sant Miquel de Fluvià. Les demores poden arribar als30 minuts per danys al sistema de senyalització.

Notícies relacionades

A més, un arbre ha caigut sobre la via entre Maçanet i Caldes perquè algú l’ha serrat intencionadament, però ha sigut retirat abans de l’inici del servei i aquest pot funcionar amb normalitat.

Mentrestant, continuen les alteracions del servei pel temporal a les línies R13 i R14, amb servei per carretera entre Lleida i L’Espluga de Francolí. Igualment, també hi ha servei per carretera a l’R12 entre Lleida i Calaf per acumulació d’aigua a la zona de vies. El servei internacional cap a França continua interromput.