polèmica teatral
Ollé respon a Bozzo després de demanar aquest que no li donessin feina al TNC: «Li proposo un musical: 'Caça de bruixes'»
«És molt dur veure com no pots participar en unes estructures nacionals perquè no ets de la mitja Catalunya que els dona recolzament», lamenta el director teatral sobre l'opinió del seu col·lega

tnc1
El director teatral i articulista d’EL PERIÓDICO Joan Ollé ha respost aquest dimarts al seu col·lega Joan Lluís Bozzo, que divendres va demanar en un tuit al Teatre Nacional (TNC) que no li donessin feina Teatre Nacional per dir «tantes i tantes barbaritats i insults contra Catalunya». «Li proposo un altre musical: ‘Caça de bruixes’», ha dit en mode irònic Ollé a Bozzo al programa de la cadena SER ‘Aquí, amb Josep Cuní’. «És molt dur veure com no pots participar en unes estructures nacionals perquè no ets de la mitja Catalunya que els dona recolzament. És increïble, al·lucinant», ha lamentat el director de teatre.
Bozzo, que més tard va esborrar el tuit, va aprofitar l’estrena el pròxim dijous de l’obra ‘La mort i la primavera’, dirigida per Ollé, al TNC. Acompanyava la seva queixa amb un article d’opinió escrit per Ollé a EL PERIÓDICOl’octubre de l’any passat en què demanava irònicament disculpes per ser «un mal català», per no haver votat l’1 d’octubre del 2017, per no portar llaç groc, tot i que es mostrava a favor de veure els polítics presos en llibertat.
"Bozzo [@espremulla] va retirar el tuit cagant hòsties. Li proposo un musical: Caça de bruixes. És dur que no vulguin que participis perquè no pertanys a la CAT que els hi dóna suport", ha dit Ollé, després de ser criticat per no ser independentista i estrenar al @teatrenacional pic.twitter.com/yHUFs8NYFC
— Aquí, amb Josep Cuní (@AquiCuni) 22 de octubre de 2019
«S’acaba de vendre el teatre Victòria al Mago Pop, resulta que s’avorreix i em busca les pessigolles i a mi ell no em fa gràcia», ha conclòs Ollé al ser preguntat per Cuní. «A mi em fa molta pena perquè penso que s’ha insultat ell mateix. No teníem mala relació», ha sentenciat, abans d’acabar explicant que arran d’això «molta gent preciosa m’ha escrit per fer una copa».
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Nova instrucció als registres El Govern aprova una instrucció per fer efectiva la prohibició dels ventres de lloguer
- Successos Un piròman provoca nou incendis en mitja hora a Cambrils i deixa danys en comerços i restaurants
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"
- PRIMER DE MAIG ¿Per què l'1 de maig és el Dia del Treball?