arrest
Detingut un militant del PKK kurd allotjat a l'hotel on Sánchez feia un míting
Es descarta la relació de l'arrestat amb el terrorisme o amb el gihadisme

zentauroepp49905270 pol pedro sanchez190917210540 /
Les autoritats espanyoles han arrestat aquest dimarts a primera hora del matí un militant del PKK (Partit dels Treballadors del Kurdistan) que es trobava allotjat al mateix hotel de Granada on el president del Govern en funcions i líder del PSOE, Pedro Sánchez, ha protagonitzat un míting electoral.
L’arrestat estava reclamat per Turquia, que havia dictat una ordre internacional de detenció contra ell.
Vacances a Espanya
El detingut es trobava de vacances a Espanya allotjat a l’Hotel Abades Nevada Palace de Granada, on la tarda d’aquest dimarts el candidat socialista als comicis generals del pròxim 10 de novembre ha protagonitzat un míting electoral.
Notícies relacionadesLes mateixes fonts han precisat que el fet que estigués allotjat en aquest establiment hoteler és pura casualitat i no hi ha cap relació amb la presència del cap de l’Executiu en funcions al mateix lloc.
Es descarta la relació de l’arrestat amb el terrorisme o amb el gihadisme, han conclòs les mateixes fonts.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»