El Suprem concedeix un permís de dues hores a Forcadell per conèixer el seu net
L'expresidenta del Parlament ha aconseguit una autorització especial per ser excarcerada per visitar el nounat

zentauroepp39707395 mesa parlament bertran forcadell190116094922
El Tribunal Suprem (TS) ha concedit un permís de dues hores a l’expresidenta del Parlament Carme Forcadell per sortir de la presó del Catllar (Tarragona) a visitar el seu netnounat.
Segons han informat fonts penitenciàries, l’expresidenta ha aconseguit una autorització especial per ser excarcerada durant dues hores pel naixement del seu net.
Forcadell continua en presó preventiva a la presó Mas d’Enric del Catllar (Tarragona), a l’espera que el Tribunal Suprem dicti sentència pelprocés, pel qual la Fiscalia demana per a ella una condemna de 17 anys de presó per delicte de rebel·lió.
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Oci estival Els ‘beach clubs’ arrelen a BCN
- Temporal d’agost Una pluja torrencial deixa riuades al centre històric de Badalona
- La situació blaugrana Sense llicència i sense marge
- Els herois que han combatut contra el monstre
- El català i la minifaldilla
- Sense sortir de la comarca El poble a només 30 minuts de Rubí ideal per a una escapada de natura sense sortir del Vallès
- Crisi produïda per Israel Vuit persones moren d’inanició a Gaza en les últimes 24 hores
- ALIMENTACIÓ SALUDABLE Fruites i verdures diàriament, menys precuinats i res de brioixeria industrial: així seran els menús escolars el curs vinent
- Salut i alimentació L’envelliment de la població canvia els menús dels hospitals: només un 20% són dietes sense restriccions