president del govern
Sánchez publica 'Manual de resistencia', un llibre que descriu la seva "resiliència" fins a la Moncloa
El president explica la seva arribada al Govern des de la proclamació com a secretari general del PSOE el 2014
zentauroepp46699651 madrid 25 01 2019 pol tica el presidente del gobierno pe190125152405 /
El president del Govern, Pedro Sánchez, publicarà un llibre titulat 'Manual de resistencia', en què narra el procés personal de "resiliència" que ha viscut des que va accedir per primera vegada a la Secretaria General del PSOE el 2014 fins que va arribar al Palau de la Moncloa el juny del 2018.
Segons el comunicat remès per l’editorial Península,”per primera vegada en la història de la democràcia espanyola”, “un president publica un llibre durant el seu mandat, només mig any després d’haver accedit al càrrec”. El president narra el seu "recorregut vital", en un moment en què "ha sigut un quadrienni d’acceleració en la política, en què tot s’ha tornat imprevisible".
Notícies relacionadesLa Moncloa remet directament a l’editorial, ja que l’obra va ser escrita majoritàriament abans d’arribar a la Moncloa, tot i que ha sigut actualitzada ara.
Serà a les llibreries a partir del 19 de febrer.
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- Apunt Camí de l’urinari
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
