DENÚNCIA A TWITTER
Pinten llaços grocs a la porta del garatge d'Albiol
L'expresident del PPC ho denuncia a través de les xarxes socials i afegeix que «sobren comentaris»
L’exlíder del PPC i diputat al Parlament Xavier García Albiol ha denunciat aquest diumenge que uns desconeguts han pintat diversos llaços grocs a la porta del garatge de casa seva.
En un missatge a Twitter, Albiol ha penjat un vídeo en el qual mostra diversos llaços grocs que ha trobat pintats aquest matí a la porta del garatge de la seva casa de Badalona (Barcelona).
Notícies relacionadesAsí he visto esta mañana la puerta del garaje de mi casa en #Badalona. Sobra cualquier comentario. pic.twitter.com/30Hh4XKMu6
— Xavier García Albiol (@Albiol_XG) 18 de noviembre de 2018
“Sobra qualsevol comentari”, afegeix Albiol, que en un primer missatge, que després ha esborrat, ho comparava amb el que ocorria al’Alemanya nazi, ja que havia adjuntat una foto en blanc i negre amb una pintada amb què els nazis marcaven els locals dels jueus.
L’actual president del PPC, Alejandro Fernández, va denunciar també ahir que uns desconeguts li havien pintat esvàstiques i causat destrosses al seu vehicle particular, estacionat a l’aparcament de casa seva a Tarragona.
- Per obres Tancarà durant un any el passadís que connecta l'L1 i l'L5 a plaça de Sants
- En pressó preventiva Mor als 32 anys la ‘influencer’ Klaudia Zakrzewska després de ser atropellada per la cantant Gabrielle Carrington
- Salut Aurelio Rojas, cardiòleg: "En lloc d'anar tota l'estona a la mateixa intensitat, fes tres minuts a ritme ràpid i tres minuts a ritme tranquil"
- MUNDIAL DE MOTOGP Àlex Márquez acaba magistralment, a Jerez, amb el domini de Bezzecchi
- Ensurt a l’Àfrica Una dotzena de programadors musicals espanyols confinats en un hotel de Mali arran d’una onada d’atacs i explosions
