CRÍTICA POLÍTICA
Sánchez i Iglesias, personatges de 'Poltergeist' per Halloween, segons el PP
Els conservadors pugen a les xarxes una paròdia de la popular pel·lícula de por per criticar la política del Govern i reclamar-li eleccions
El PP ha aprofitat la celebració deHalloween, la versió ianqui de la nit de Tots Sants, per pujar un vídeo a les xarxes socials parodiant la mítica pel·lícula de terror 'Poltergeist' per tal de criticar la política del Govern de Pedro Sánchez i demanar-li que convoqui "eleccions immediatament".
Sota l’etiqueta #YaEstánAquí, el vídeo mostra Sánchez i el secretari general de Podem, Pablo Iglesias, com a personatges del film.
El PP ha elegit l’escena en què petita Carol Anne –interpretada per Heather O’Rourke– comença a conversar amb la televisió, on es transmet una imatge difusa. "Més atur, més impostos, més prima de risc, previsions econòmiques a la baixa", són les primeres paraules emeses pel televisor.
Notícies relacionadesQuan Carol Anne es dirigeix a l’aparell, es mostren imatges d’Iglesias amb Oriol Junqueras, de Sánchez amb Quim Torra i de l’expresident de l’Executiu José Luis Rodríguez Zapatero. "Iglesias negociant els Pressupostos amb Junqueras a la presó. Sánchez negociant amb els independentistes. Europa diu no als Pressupostos", prossegueix la narració, quan la nena emet la coneguda frase: "Ja són aquí".
"Ens agradaria dir-vos que això és cosa de Halloween... però està passant a Espanya", afegeix el PP. El vídeo, que acaba amb un crit esgarrifós, finalitza amb un missatge amb què la formació liderada perPablo Casado reclama a Sánchez que convoqui "eleccions immediatament".
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Programa solidari Catalunya es bolca contra el càncer en ‘La Marató 2025’
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Forçats a somriure
- Canvi històric Tendència global, seguretat, immigració…: Cinc claus per entendre la victòria de l’ultra Kast en les eleccions de Xile
- Registres meteorològics Catalunya registra acumulacions de fins a 150 litres per metre quadrat en un sol matí després del pas de la borrasca Emilia
- Òbit Mor Gerard Suñé als 23 anys, promesa del rem nacional
- Terrorisme Arsen Ostrovsky, advocat israelià: sobreviure a l’atac de Hamàs el 7-O i ara al de la platja d’Austràlia
