ARTICLE CONJUNT A 'NEWSWEEK'
Torra i Puigdemont acusen la UE d'acceptar "l'ús de la força i la repressió" l'1-O
El president i el seu predecessor reclamen "el recolzament i la mediació internacional" per resistir la pressió del PP i Cs

fcasals44797209 carles puigdemont r exiled former president of catalunya 181026100630 /
El president de la Generalitat, Quim Torra, i el seu predecessor, Carles Puigdemont, han demanat "mediació internacional" en un article conjunt publicat a la revista nord-americana ‘Newsweek’.
En el text, tots dos diuen que la "pressió política i mediàtica que exerceixen el PP i Cs "és difícil de resistir sense el recolzament i la mediació de la UE".
Notícies relacionadesTorra i Puigdemont també denuncien que, després de la reacció de Brussel·les a les càrregues policials de l’1-O, "sembla" que la UE accepta "l’ús de la força i la repressió" com a "eina legítima".
Sobre la justícia espanyola, diuen que "no té estàndards europeus" i que els líders independentistes només han pogut veure "com funciona una justícia independent" amb els processos d’extradició a Bèlgica o Alemanya.
- Enquesta eleccions generals Espanya: Sumar i Junts perdrien la meitat dels seus escons després de dos anys de suport a Sánchez
- Tens nafres a la boca que no desapareixen? Podrien ser el primer símptoma del càncer oral, que no para d’augmentar
- Als 50 anys Mor Esperanza García, exdiputada del PP i delegada de la Junta d'Andalusia a Catalunya
- Una cinquena alumna acusa el professor del Conservatori del Liceu de tocaments
- La nova Via Laietana s’inaugura el dia 29 amb una gran festa popular
- Cas Koldo L’Anaís, la «model» que va intentar amagar un disc dur d’Ábalos a la Guàrdia Civil: «Som amics. Amistat pura i dura»
- FUTBOL (REIAL MADRID) Kylian Mbappé, hospitalitzat per gastroenteritis aguda
- Carta a Rutte Sánchez trasllada al secretari general de l’OTAN que es plantarà a la pujada de la despesa militar
- La Constitució de la nova empresa Junts veu la nova empresa mixta de Rodalies com una «submissió» de Catalunya davant Madrid
- Comiat a un referent Mor Paco Solé Parellada, propietari del restaurant 7 Portes