SETMANA SANTA
Zoido, Catalá i Méndez de Vigo s'animen a cantar l'himne de la Legió
Els ministres, amb Cospedal, participen en la processó del Crist de la Bona Mort a Màlaga
Desembarcament de ministres del Govern del PP a Màlaga per assistir aquest dijous a la processó del Crist de la Bona Mort, protagonitzada per la Legió. La cerimònia del trasllat del també anomenat Crist de Mena al seu tron processional ha donat imatges com la de veure els ministres d'Interior, Juan Ignacio Zoido; de Justícia, Rafael Catalá; i d'Educació, Cultura i Esport, Iñigo Méndez de Vigo entonant l'himne de la Legió, 'El novio de la muerte'.

Catalá, Zoido i Méndez de Vigo, en la processó de la Legió. /
Les tropes de la companyia d'honors de la X Bandera del Terç Alejandro Farnesio, IV de La Legió, s'han dirigit a peu fins a l'església de Santo Domingo per després traslladar la imatge del Crist de la Bona Mort fins a la casa germandat. A la plaça Fra Alonso de Santo Tomás esperaven, entre altres, la ministra de Defensa, María Dolores de Cospedal, que ha presidit l'acte, i els ministres Zoido, Catalá i Méndez de Vigo.
Notícies relacionadesEls legionaris han portat el crucificat sobre l'espatlla i a mà alçada han entonat el 'Novio de la muerte', himne que també s'han animat a cantar els ministres.
Per últim, els legionaris s'han dirigit desfilant cap a l'interior de la casa germandat per dipositar el Crist al so de la marxa processional 'Cristo de La Legió'. Com a colofó a l'acte, i una vegada ha sigut entronitzat el Crist, la companyia, la banda de guerra i música de la Legió han abandonat la plaça desfilant, després de cantar l'himne del cos i enunciar part del credo legionari.
Íñigo Méndez de Vigo Rafael Catalá Juan Ignacio Zoido Màlaga María Dolores de Cospedal Setmana Santa Himnes
- Entre el dolor i la nostàlgia
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Temps Com controlar la temperatura de casa? Com dormir? Sis consells davant les onades de calor
- Portal de transparència Artur Mas, l’expresident que més gasta
- Mor una treballadora del servei de neteja municipal de Barcelona en plena onada de calor