DESPRÉS DE LA POLÈMICA
Torrent va sopar amb Català i la degana de l'ICAB després de la plantada
El president del Parlament va participar en el sopar de gala de l'entitat

cmontanyes42302220 cena torrent180224202254
L'enfrontament entre Roger Torrent i la degana del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB), Maria Eugènia Gay, no es va allargar gaire en el temps. Almenys a jutjar per la foto, distribuïda aquest dissabte pel mateix ICAB, en què es veu el president del Parlament al sopar de gala de l'entitat a la mateixa taula que Gay. Comparteixen estovalles i conversa amb ells, entre altres, el ministre de Justícia, Rafael Catalá, i l'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau.
El discurs de Torrent en l'acte de divendres, en què va al·ludir als "presos polítics", va provocar la sortida de la sala de la cúpula judicial catalana. També els retrets de la degana, que li va criticar el gest. "No era la idea, president. L'ha fet bona. Moltes gràcies [...]. No podies fer això", li va dir Gay. No obstant, l'enfrontament no es va agreujar, i tots van compartir espai en el sopar de gala posterior, celebrat al Palau de Congressos de Catalunya.
"L'acte de la sessió solemne de Sant Raimon va finalitzar amb total normalitat i tots els advocats i advocades van rebre el seu diploma de 50 anys de col·legiació i els advocats premiats les seves corresponents medalles", ha aclarit l'entitat aquest dissabte en un comunicat.
- Altes temperatures Dones grans que es confinen per «no morir» de calor: «Em tanco amb un ventilador, tres ampolles d’aigua... i les telenovel·les turques»
- Tips de les residències d’estudiants a Collblanc
- Incendis i tuits frenen Vox
- Els incendis exposen els diferents models de gestió de cada comunitat
- Evacuades més de 100 persones d’un refugi dels Picos de Europa
- Successos Un narco serbi s’amaga set anys a Lloret de Mar i el descobreixen pel passaport fals
- Incendis a Astúries El foc ha arrasat ja 4.000 hectàrees a Astúries: tres nous incendis enfonsen els veïns en l’angoixa
- Les flames avancen i ja calcinen el 7% de tota la província d’Ourense
- Castella i Lleó, Astúries i les Canàries davant el foc
- Sánchez promet ara més mitjans contra el foc i un acord climàtic