ajuda legal
L'advocat d'ETA a Bèlgica afirma que assessora Puigdemont
Paul Bekaert es va encarregar de quatre casos relacionats amb la banda terrorista
 
	bekaert
L'advocat que durant anys ha defensat diversos etarres detinguts a Bèlgica per tractar d'evitar la seva extradició a Espanya, Paul Bekaert, ha assegurat que s'ha reunit aquest dilluns amb l'expresident de la Generalitat, Carles Puigdemont, qui l'ha designat assessor legal. "He parlat personalment amb ell. La conversa va tenir lloc a Bèlgica, però no puc dir res al respecte", ha indicat el lletrat a la cadena flamenca VRT.
Bekaert ha afegit que Puigdemont li ha demanat que "defensi els seus interessos a Bèlgica en el futur". El cap del Govern cessat i cinc membres més del seu Gabinet es troben a Brussel·les des d'aquest dilluns.
Sol·licitud d'extradició
L'advocat Bekaert és conegut a Espanya per haver defensat diversos membres de la banda terrorista ETA detinguts a Bèlgica i per als quals les autoritats espanyoles van sol·licitar l'extradició.
Notícies relacionadesEn total, Bekaert es va encarregar de quatre casos, entre ells els dels presumptes col·laboradors d'ETA Luis Moreno i Raquel García, l'extradició del qual a Espanya va ser rebutjada.
En declaracions a Europa Press prèvies a conèixer-se que assessorarà Puigdemont, Bekaert ha recordat aquest mateix dilluns que en tots els casos va intentar la via de l'asil polític per evitar l'extradició dels seus defensats, però que "en tots els casos (aquesta possibilitat) vas ser rebutjada" per les autoritats competents.
- Pensions ¿Quan es cobra la paga doble de Nadal? Bones notícies per als jubilats
- Famosos La nova casa de Lamine Yamal, antiga llar de Piqué i Shakira, va baixar 3 milions de preu: aquest és el motiu
- La plaça de la Revolució recull els mobles
- A partir de dilluns La CCMA rectifica i recupera les marques històriques de TV3 i Catalunya Ràdio
- Comunicació Investigats nou directius de TV3 i Catalunya Ràdio per presumptes sobresous
