Uns 350 estudiants increpen la Policia Nacional a Barcelona

Un 'escrache' espontani ha obligat a desplegar un cordó dels Mossos d'Esquadra per protegir la Comissaria de Via Laietana

Centenars de persones s’han concentrat davant la comissaria de la Policia Nacional a la Via Laietana per protestar per l’actuació dels agents en la jornada d’ahir. / JULIO CARBO

1
Es llegeix en minuts
El Periódico / Barcelona

Uns 350 estudiants, segons la Guàrdia Urbana, s'han concentrat des d'aquest migdia i fins a última hora de la tarda davant la Comissaria de la Policia Nacional a la Via Laietana de Barcelona, on han llançat improperis, insults i amenaces contra el cos policial.

Diverses furgonetes dels Mossos d'Esquadra, amb alguns agents ferms davant els manifestants, s'han ubicat a manera de barrera davant l'edifici per protegir la instal·lació, mentre als carrers adjacents hi ha més furgons de la pròpia Policia Nacional.

Notícies relacionades

El nombre de joves concentrats ha anat creixent al llarg de la tarda des del migdia, quan al finalitzar una concentració de 15.000 joves a la plaça de Catalunya, entre 40 i 50 estudiants han anat a la Via Laietana per protestar per les intervencions policials d'ahir.

La Via Laietana està tallada al trànsit des del migdia, sense que s'hagin produït incidents més grans.