EL DESAFIAMENT INDEPENDENTISTA
El PP frena el victimisme de Puigdemont: "A la presó no hi ha anat ningú"
Levy i Martínez-Maillo recorden al president català que ha de complir la llei
Montoro defensa que la condicionalitat del FLA a Catalunya no perjudicarà els proveïdors

rjulve32832252 barcelona 17 02 2016 la diputada andrea levy del 160219162028 /
La vicesecretària d'Estudis i Programes del PP, Andrea Levy, ha acusat aquest dimarts el president de la Generalitat, Carles Puigdemont, d'alimentar el "victimisme" amb declaracions com que està disposat a anar a la presó per convocar un referèndum d'independència l'1-O. El coordinador general del PP, Fernando Martínez-Maíllo, també li ha sol·licitat que no es faci la "víctima".
"A la presó no hi ha anat ningú, ni s'han demanat penes de presó. Una altra cosa és que se'ls hagi demanat que responguin amb el seu patrimoni i diners després del dispendi en actes il·legals destinats a sufragar celebracions independentistes", va declarar Levy, en al·lusió a la sanció que reclama el Tribunal de Comptes a l'expresident Artur Mas. També va recordar que l'exconseller Francesc Homs va deixar el seu escó per la consulta del 9-N del 2014.
Per últim, el ministre d'Hisenda, Cristóbal Montoro, va defensar que la condicionalitat imposada pel Govern perquè Catalunya tingui accés al FLA no afectarà negativament els proveïdors, ja que les condicions de l'Estat inclouen pagar les factures als proveïdors.
Referèndum a Catalunya Finançament autonòmic Fernando Martínez-Maíllo Govern Carles Puigdemont Andrea Levy Cristóbal Montoro PP - Partit Popular Independència de Catalunya
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»