La roda de premsa posterior al Consell de Ministres, en directe
El Govern té previst aprovar una línia de finançament de fins a 50 milions per a projectes d'exportació i inversió
El portaveu del Govern, Íñigo Méndez de Vigo, i la ministra d'Agricultura, Isabel García Tejerina, compareixeran a partir de les 13.00 hores en la roda de premsa posterior al Consell de Ministres.
La reunió ministerial té previst donar llum verda a una línia d'inversió per a projectes d'exportació i inversió, així com a subvencions a entitats que desenvolupin activitats d'interès públic.
Notícies relacionadesLa reunió del Consell de Ministres servirà també per donar llum verda a un conveni de col·laboració entre el Ministeri d'Hisenda i la Comunitat Foral de Navarra en matèria de contractació pública i a dos acords de suport a la sol·licitud perquè Madrid i Sevilla acullin el 2019 les finals de la UEFA Champions League i Europa League.
La web d'EL PERIÓDICO ofereix en directe la roda de premsa des de la Moncloa.
- Oposicions Ho diu el BOE: per a aquestes oposicions amb sous de 1.500 euros només demanen l’ESO
- L’agenda Què fer aquesta setmana a Barcelona: aquests són els millors plans
- Venerar la Moreneta Com serà la visita del Papa a Montserrat: proximitat amb els fidels en el camí a la basílica
- Pintura Paula Bonet denuncia un nou atac a la seva galeria d’art després de l’absolució del seu assetjador
- A Pozuelo de Alarcón Així és la luxosa casa de Marcos Llorente: spa privat, hectàrees d’oliveres i fins a tres piscines
