Beth protagonitza l'anunci de l'APP que classifica comerços per l'ús del català
La cantant i actriu Beth protagonitza l'espot publicitari de CatalApp, una aplicació per a telèfons mòbils que permet valorar el nivell d'atenció en català de més d'un milió i mig d'establiments comercials. La Plataforma per la Llengua ha escollit la representant d'Espanya a Eurovisió el 2003 per ser la imatge d'aquesta APP, que té com a objectiu "classificar en un rànquing els comerços que tenen més responsabilitat lingüística i els que en tenen menys", amb el fi de "vetllar pels drets dels consumidors i reconèixer els establiments que actuen responsablement amb la llengua catalana".
La CatalApp, que ja es pot descarregar en telèfons mòbils amb sistemes operatius Android i iOs, permet als clients valorar a través d'emoticones l'atenció "oral, escrita i virtual" en català dels comerços, que quedaran geolocalitzats per "tenir un termòmetre de la situació". "Es tracta d'una aplicació per poder viure al 100% en català", sosté la directora de la Plataforma per la Llengua, Neus Mestres.
Aquesta entitat ha apostat per a la seva campanya per l''exOT', que va prestar també la seva imatge per a un anunci de Barcelona Decideix, per fer una crida a la participació en la consulta sobre la independència l'abril del 2011. La polifacètica actriu i cantant, que es va donar a conèixer al participar a 'Operación Triunfo', va actuar en el Concert per a la Llibertat el 2013.
- Tennis Nadal reapareix en una exhibició supermilionària a l’Aràbia Saudita
- LA SITUACIÓ DE LA XARXA DE RODALIES Adif retarda el tall previst a l’R3 per no coincidir amb el de Tarragona
- Presentació en el COE Ser esportista olímpic i militar
- Desmantellat un fumador de crac en un narcolocal de Ciutat Vella
- Premi de l’Acadèmia Sueca L’estudi de les institucions i la prosperitat guanya el Nobel d’economia