Consulta el nou consell de coordinació de Podem
Irene Montero assumeix la secretaria d'acció al Congrés i serà portaveu al Congrés
El secretari general de Podem, Pablo Iglesias, ha dissenyat una executiva -l'anomenat Consell de Coordinació- formada per 14 persones a més d'ell, de les quals 10 són membres de la llista amb què va competir a l'Assemblea de Vistalegre II. A més, ha mantingut Íñigo Errejón i dos dels seus afins, i hi ha inclòs l'anticapitalista Miguel Urbán, segons han informat a Europa Press fonts del partit.
En concret, Iglesias ha mantingut en aquest òrgan els seus més estrets col·laboradors, Irene Montero, Rafael Mayoral i Pablo Echenique, i hi ha inclòs els diputats Junma del Olmo, Gloria Elizo, Sofía Castañón, Noelia Vera i Meri Pita i les senadores Idoia Villanueva i Pilar Garrido.
Notícies relacionadesL'acord a què ha arribat amb el sector d'Errejón implica que aquest es manté a l'executiva, com estava previst, i també el secretari de relacions internacionals, Pablo Bustinduy, i la secretària d'administracions públiques, Auxiliadora Honorato. Dels anticapitalistes s'hi incorpora l'eurodiputat Miguel Urbán.
La proposta d'Iglesias serà aprovada aquest dissabte pel nou Consell Ciutadà Estatal de Podem, que es reuneix per primera vegada després de Vistalegre II, en què el líder compta amb majoria absoluta. També aprovaran el relleu d'Errejón com a portaveu al Congrés, càrrec que passarà a ocupar Irene Montero.
- Gastronomia Dabiz Muñoz revela quant costa realment el seu exclusiu menú líquid
- Tribunals Laporta, sobre el cas Negreira: «M’alegra que el jutge li hagi tancat la porta als nassos al Madrid».
- Tennis Alcaraz, Djokovic i una final per a la història a l’Open d’Austràlia
- A la frontera amb Síria Detinguts dos activistes catalans a Turquia després de participar en una manifestació a favor del poble kurd
- Models de criança Ana Aznar, psicòloga: «No cal que el nen dormi enganxat a tu per desenvolupar vincle afectiu».
