Girauta s'encara amb una periodista de La Sexta que va preguntar per un groller tuit seu
El portaveu de C's al Congrés demana a la reportera que es preocupi de Podem, "que sí que ataca la premsa"

sin-ttulo
Juan Carlos Girauta es va encarar dilluns amb una periodista de La Sexta que va preguntar en una roda de premsa d'Albert Rivera per un groller tuit dgroller tuitel portaveu parlamentari de C's al Congrés en què amb una il·lustració demanava gràficament a un internauta, que qualificava els dirigents taronges de "populistes mesquins", que es fiqués la seva definició per l'anus.
La periodista Gloria Mena va preguntar a Rivera si això "afecta la imatge del partit", després que Ciutadans prevegi introduir en els seus estatuts com a falta greu qualsevol manifestació pública que danyi el bon nom de la formació. El líder taronja li va contestar amb educació que ell no decideix les sancions, sinó el comitè de garanties.
Però, després de la roda de premsa, Girauta es va acostar a Mena, segons el testimoni d'aquesta, i li va demanar que es preocupi "més pels partits que La Sexta promociona", en al·lusió a Podem, els dirigents del qual, segons el diputat "sí que ataquen la premsa".
- Ciència espacial Telescopis de tot el món observen l’arribada d’un gegantí objecte interestel·lar al nostre Sistema Solar
- Investigació en marxa Una desena d’afectats per càncer denuncien la fàbrica de Tenneco a Badalona: «Ho fem pels nostres fills»
- Habitatge turístic Multes de fins a mig milió d’euros per als propietaris d’habitatges que no realitzin aquest tràmit
- Òbit Qui era Diogo Jota, el jugador del Liverpool mort en un accident de trànsit a Zamora
- Servei al límit "¿Per què no surt el meu tren?" Així controla Rodalies les incidències des del seu Centre de Gestió
- Una genial Vicky López gaudeix a la ‘platja de Berna’
- El 50% de les assegurances a Espanya es contracten a través de mediadors
- Espanya ultima l’esborrany de l’estratègia espacial per créixer a la UE
- Un accident de trànsit acaba amb la vida de Diogo Jota
- El Tour es prepara per al duel entre Pogacar i Vingegaard