LA PLAGA DE LA CORRUPCIÓ
El jutge allibera el cervell de 'Púnica' després de col·laborar amb la justícia
L'Audiència Nacional imposa a David Marjaliza, exsoci de Francisco Granados, una fiança de 100.000 euros
El jutge de l'Audiència Nacional Eloy Velasco ha acordat deixar en llibertat el presumpte cervell de la 'trama Púnica', l'empresari David Marjaliza, després d'abonar una fiança de 100.000 euros. El magistrat ha pres aquesta decisió després que l'imputat hagi decidit col·laborar amb la justícia. Marjaliza i Francisco Granados, exnúmero dos del PP madrileny, eren els únics que estaven a la presó des que es va desenvolupar l'operació Púnica, coneguda com la trama del 3% madrileny.
No obstant, el jutge Velasco ha ordenat per a Marjaliza compareixences quinzenals, la retirada de passaport i la prohibició de sortir d'Espanya. A més, haurà de facilitar un telèfon i un domicili al jutjat i avisar de qualsevol canvi. El magistrat entén que l'imputat ha col·laborat de forma positiva amb la investigació i podria veure rebaixada una hipotètica condemna, cosa que disminuiria el risc de fuga. La fiscalia havia sol·licitat una fiança de 250.000 euros.
- La cuina d’una obra mestra Rosalía, una cap que sap escoltar
- LA CLAU En l'elefant de Manuel Valls
- CORRUPCIÓ AL PP La Fiscalia demana l'arxiu de les actuacions contra Gallardón per la compra d'Inassa en el 'cas Lezo'
- Sánchez agita el debat de les pensions amb ajudes a les dones
- per terra i aire Vídeo de com un gos policia deté un lladre de cotxes a Califòrnia
- Crisi a Catalunya Els agents rurals extremen el control de la zona zero de la pesta porcina i no descarten ampliar el rastreig fins als 20 quilòmetres
- L’Espanyol escala al cinquè lloc i es permet somiar
- Espanya guanyaun bronze històricen el Mundial
- El Celta ridiculitza el Reial Madrid en la tornada al Bernabéu
- Els gols no tenen idioma
