JOAN HERRERA
ICV culpa Mas de «connivència» amb la corrupció
Joan Herrera va fer una intervenció completa. En un to dur, el líder d'ICV-EUiA va traçar en tot moment un paral·lelisme entre Mas i CDC i Mariano Rajoy i el PP. Des de declarar-se «avergonyit» del que havia sentit en boca de Santi Rodríguez (PP), fins a recordar al president que, com Luis Bárcenas, Daniel Osácar també ha tingut, malgrat les imputacions, despatx a la seu de CDC. Després de recordar el reguitzell de casos oberts que involucren Convergència, Herrera va acusar el líder de CDC de «connivència» amb la corrupció. Amb l'argumentari de Junts pel Sí a la mà, en el qual es fa un panegíric de la figura de Mas, va abordar ERC per permetre que Mas refermi el seu lideratge sobre «la seva esquena».
- Després de sis mesos ingressat Toni Moog surt de rehabilitació: «És més difícil desenganxar-se del Diazepam que de la cocaïna»
- De la política, ¿se’n surt? (VIII) Xavier Domènech, exlíder dels Comuns: «M’han sondejat de diferents espais polítics, però no em plantejo tornar»
- Gairebé dos mesos desapareguda Indonèsia deté dos homes per la mort de Mati Muñoz
- Meteorologia El Meteocat emet un avís de situació meteorològica de perill per intensitat de pluges a Catalunya
- Les apps per fer amics triomfen a BCN
- Meteorologia Catalunya desactiva l’alerta per Inuncat: continuarà plovent però amb menys intensitat de l’esperat
- UN LEMA COM A AVÍS Flick marca la línia al Barça amb el seu missatge: «Els egos maten l’èxit»
- Segon procés judicial Saül Gordillo admet haver agredit sexualment una altra treballadora i accepta un any i mig de presó
- Consells pràctics El mètode més ràpid per a un vàter net i sense males olors
- Aquest és el dia de la setmana amb més robatoris en les llars catalanes