FINAL DE CURS
Artur Mas farà al migdia balanç de la legislatura
Rajoy valorarà des de Huelva el decret de convocatòria de les eleccions del 27-S
Hores després d'haver firmat el decret de convocatòria del 27-S27-S i poc abans d'agafar uns dies de descans, el president de la Generalitat, Artur Mas, farà balanç, aquest dimarts al migdia, de la legislatura. La compareixença del cap del Govern, que tindrà lloc després de l'última reunió del curs del Consell Executiu, està prevista a les 13.00 hores.
Mitja hora després, es preveu que el president del Govern central, Mariano Rajoy, valori el decret de convocatòria de les eleccions catalanes, que no fa referència al caràcter plebiscitari que li atorguen les forces independentistes. Rajoy farà declaracions als mitjans de comunicació des de La Palma del Condado (Huelva). De vacances al parc natural de Doñana des del cap de setmana passat, el cap de l'Executiu es desplaçarà a la localitat veïna per visitar l'ajuntament i atendre els periodistes.
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Barcelonejant La nit que Basté va robar una corbata
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»