ELS PREPARATIUS PER AL 24-M
L'actor Sergi López tanca la llista de la CUP a Vilanova i la Geltrú
El diputat Quim Arrufat ocupa el número 12 de la mateixa candidatura per a les municipals del 24 de maig

L’actor Sergi López. /
L'actor Sergi López és l'últim membre de la llista de la CUP a Vilanova i la Geltrú per a les eleccions municipals del 24 de maig. A la mateixa candidatura, en el número 12, hi ha el diputat al Parlament Quim Arrufat.
López, nascut a Vilanova, ocupa el número 25 de la llista. El 2009, va recolzar les consultes populars sobre la independència de Catalunya. Arrufat, per la seva part, va encapçalar la candidatura al municipi per a les locals del 2011. Amb ell al capdavant, el partit va passar d'un a tres regidors.
La CUP va aprovar la llista definitiva, que encapçala l'activista Josep Maria Domènech, aquest diumenge en una assemblea oberta.
Temes:
- Festivitat local estesa El dia festiu ‘secret’ de mig Catalunya: més de 100 municipis fan festa aquest dilluns de setembre
- Telecomunicacions La xarxa de Yoigo s’apaga per sempre: què canvia per als clients
- Anàlisi Puigdemont podrà tornar en el primer trimestre del 2026 sense risc a ser detingut
- "Si accepto la plaça, passaré cinc hores diàries al tren"
- Elionor comença la seva formació com a alferes de l’aire