ELS PREPARATIUS PER AL 24-M
L'actor Sergi López tanca la llista de la CUP a Vilanova i la Geltrú
El diputat Quim Arrufat ocupa el número 12 de la mateixa candidatura per a les municipals del 24 de maig

L’actor Sergi López. /
L'actor Sergi López és l'últim membre de la llista de la CUP a Vilanova i la Geltrú per a les eleccions municipals del 24 de maig. A la mateixa candidatura, en el número 12, hi ha el diputat al Parlament Quim Arrufat.
López, nascut a Vilanova, ocupa el número 25 de la llista. El 2009, va recolzar les consultes populars sobre la independència de Catalunya. Arrufat, per la seva part, va encapçalar la candidatura al municipi per a les locals del 2011. Amb ell al capdavant, el partit va passar d'un a tres regidors.
La CUP va aprovar la llista definitiva, que encapçala l'activista Josep Maria Domènech, aquest diumenge en una assemblea oberta.
Temes:
- HABITATGE Polèmica per l’anunci del Ministeri d’Habitatge: tres adults compartint pis desencadena una onada de crítiques
- Eduardo Mendoza: "Tothom està indignat per alguna cosa, però jo no, vivim formidablement"
- Barcelonejant Arriba a Barcelona la màquina viral de postals sorpresa que ha desencadenat la bogeria a Nova York
- Congrés d’Aecoc Roig anima els empresaris a "sortir de l’armari i no tenir por"
- La crisi habitacional El Govern estudia la prohibició de la compra especulativa d’habitatge
- Successos Ordre d'allunyament i llibertat vigilada per als menors del Berguedà acusats d'agressió sexual
- Violència masclista Les acusacions mantenen la petició de presó permanent revisable per a l'acusat d'assassinar la parella a Campdevànol
- Tribunal Constitucional El fiscal s’oposa que el TC aixequi de forma cautelar l’ordre de detenció de Puigdemont
- 40è aniversari El 23-F per a mil·lennistes: ¿Com va ser el cop d’Estat de Tejero?
- Acte amb economistes Junqueras veu «molt lluny» l’acord sobre finançament i reclama a la societat civil que també pressioni