El Govern central considera perjudicial un avançament electoral a Andalusia
Ayllón diu que els comicis treuen "impuls polític" en la sortida de la crisi
El Govern central considera que els avanços electorals treuen "impuls polític" en un moment en què les reformes són necessàries per consolidar la sortida de la crisi. El portaveu adjunt de Moncloa, José Luis Ayllón, ha fet aquesta reflexió quan se li ha preguntat si l'Executiu veia convenient que la presidenta de la Junta d'Andalusia, Susana Díaz, avanci els comicis, previstos en un inici per a la primavera del 2016.
Ayllón ha dit que preferia esperar a saber quina és la seva decisió si bé ha comentat que, igual que a Catalunya, "en aquests moments l'objectiu de qualsevol Administració és treballar intensament i no perdre ni un minut per sortir de la crisi". "En aquesta situació, fer eleccions et treu l'impuls polític", ha afegit.
Notícies relacionadesDíaz ha anunciat aquest matí que està embarassada de tres mesos, una notícia que ha fet que augmentin els rumors que decideixi avançar els comicis.
Ayllón ha aprofitat la pregunta plantejada pels periodistes per carregar contra Artur Mas per haver comunicat la seva decisió amb vuit mesos de marge. Mas va anunciar la setmana passada que els catalans aniran a les urnes el 27 de setembre.
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Infraestructura 45 anys esperant el pont del Baricentro
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Repàs a 10 alcaldes de l’àrea de Barcelona en l’equador del mandat
- Preinscripció escolar a Catalunya El 91,5% dels alumnes d'I3 i el 89,6% dels de 1r d'ESO han estat admesos al centre públic demanat en primera opció
- Un paracaigudista resulta ferit molt greu a Empuriabrava
- De compres ¿Quan comencen les rebaixes d’estiu 2025? Dates de Zara, Mango i El Corte Inglés
- Aquesta és la flor groga silvestre que no deixes de veure pels carrers de Barcelona
- Crisi interna Santos Cerdán entrega l’acta quatre dies després de l’informe de la UCO i deixarà de ser aforat