LA INVESTIGACIÓ SOBRE L'EXPRESIDENT CATALÀ
La Interpol de Liechtenstein demana a Interior dades de Jordi Pujol
Fernández Díaz assegura que la col·laboració policial i judicial a nivell internacional "està funcionant"
El ministre afirma que ha conegut aquest mateix dilluns la informació que publica el diari 'El Mundo'

El ministre de l’Interior, Jorge Fernández Díaz. /
La Interpol de Liechtenstein ha reclamat al Ministeri de l'Interior informació sobre l'expresident de la Generalitat Jordi Pujol. "És veritat que ens l'han demanat, i s'està investigant, com és lògic", ha confirmat el titular d'Interior, Jorge Fernández Díaz. El ministre ha afirmat, en una entrevista a 'Los desayunos de TVE', que s'ha assabentat aquest mateix dilluns de la informació que avança el diari 'El Mundo'.
Fernández Díaz ha emmarcat la petició de les dades de Pujol en la cooperació policial i judicial a nivell internacional, que "està funcionant", ha dit. El rotatiu madrileny publica que dimecres passat, Interior va rebre un correu electrònic d'Interpol Liechtenstein en què se li reclamaven els antecedents penals i judicials de l'expresident català i la informació relativa a les investigacions obertes a Espanya contra Pujol.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos