Carles Martí ha presentat la dimissió després de la victòria de Jaume Collboni com a alcaldable
El PSC de Barcelona celebrarà un congrés extraordinari el 5 de maig vinent

Carles Martí, en una imatge de divendres passat. /
El primer secretari del PSC a Barcelona, el senador Carles Martí, ha presentat la dimissió aquest dijous a la nit al capdavant de la principal federació del partit. L'executiva del PSC ha decidit convocar finalment un congrés extraordinari el 5 de maig vinent.
L'executiva de la federació del PSC a Barcelona va estar reunida ahir a la nit diverses hores per avaluar les primàries obertes celebrades al partit i l'organització del nou grup municipal a la capital catalana després de la victòria de Jaume Collboni com a alcaldable socialista. Segons fonts del partit, Martí ha decidit renunciar a la direcció de la federació socialista i ara s'obre un període de negociacions de cara al congrés del PSC a Barcelona, que se celebrarà així d'aquí menys de dos mesos.
Notícies relacionadesL'origen de la situació és que el nou lideratge del PSC barceloní després de la victòria de Collboni en les primeres primàries obertes a la ciutadania obliga a una reorganització orgànica del partit a Barcelona. Ara s'obre un període de negociacions amb totes les agrupacions socialistes de la capital catalana en què es decidiran les noves responsabilitats i persones que dirigeixin el partit a Barcelona, segons les fonts consultades.
Tot apunta així que Jaume Collboni, que serà el cartell electoral del PSC a l'Ajuntament de Barcelona, haurà de tenir alguna responsabilitat orgànica. En aquesta última etapa, Carles Martí ha exercit de primer secretari del PSC de Barcelona, una federació el president de la qual és l'exalcalde de Barcelona Jordi Hereu.
- La Coca-Cola de Josep Cuní
- Jordi Tarrés: "M’han trasplantat el fetge i el ronyó. Mai m’hauria imaginat veure’m així"
- Fenomen social Arriben les ‘tradwives’ penedides: «Jo només mostrava les bondats de la vida domèstica, però allò era una presó»
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Stella Maris, 100 anys d’atenció als mariners
- Corresponsabilitat: «¿Quants homes hi ha en el grup de WhatsApp de la vostra escola?»
- L’ASSEMBLEA DE COMPROMISSARIS BLAUGRANA Assemblea de Compromissaris: la UEFA volia castigar el Barça sense jugar la Champions una temporada, segons revela Laporta
- LLEI DE MEMÒRIA DEMOCRÀTICA El Govern xifra en més d’1,5 milions les peticions de nacionalitat per la llei de nets
- Estudi científic Deixar de fumar frena el deteriorament cognitiu que provoca el fum, millora la memòria i contribueix a la fluïdesa verbal
- La caixa de ressonància La música puja i, per tant, els preus també ho faran