ESCÀNDOL A LES FILES POPULARS

El PSOE acusa Cospedal de mentir a la justícia i liderar una "operació d'esborrament d'empremtes" al PP

La diputada socialista de Castella-la Manxa, Blanca Fernández, creu que la situació de la secretària general del PP "és insostenible"

1
Es llegeix en minuts

El PSOE de Castella-la Manxa s'ha preguntat aquest dilluns si la secretària general del PP i presidenta d'aquesta comunitat, María Dolores de Cospedal, està "capitanejant una operació d'esborrament d'empremtes amb la mentida per bandera". Ho ha dit la diputada regional dels socialistes, Blanca Fernández, a compte de la informació que publica el diari 'El Mundo', en què assegura que Cospedal va negociar el mes de febrer passat pagar una liquidació a l'extresorer del PP, Luis Bárcenas. Això aporta dubtes sobre la veracitat del testimoni de Cospedal i de Javier Arenas davant el jutge de l'Audiència Nacional, Pablo Ruz.

Fernández ha assegurat que la situació de Cospedal "és insostenible" i que "ha mentit a l'opinió pública, i el que és més greu, a la justícia", en referència a la declaració com a testimoni de la dirigent popular davant el jutge i a la compareixença pública en què va parlar de la "indemnització en diferit" que se li va pagar a Bárcenas. "És intolerable que els designis d'una regió com Castella-la Manxa els regeixi precisament algú que com Cospedal ha fet de la mentida la seva forma de sobreviure en política i la seva forma de sobreviure a aquesta crisi tan profunda que afecta el PP", ha etzibat Fernández.

Notícies relacionades

"¿Qui es pot creure ra qualsevol declaració de Cospedal?", s'ha preguntat la diputada socialista, que dubta si la presidenta de Castella-la Manxa seguirà comptant amb la confiança del president del Govern, Mariano Rajoy, després de "carregar-li el mort" de la indemnització en diferit.