Després de patir una cefalea intensa amb dèficits neurològics
Alonso rep l'alta hospitalària quatre dies després d'ingressar
El portaveu del grup socialista al Congrés haurà de fer repòs a casa una setmana
Part de les seves funcions seran assumides per Eduardo Medina, secretari general del mateix grup
Elportaveu del grup socialista al Congrés, José Antonio Alonso, ha rebut l'alta a l'Hospital Ramón y Cajal de Madrid, on va ingressar divendres amb símptomes similars als d'unictus que obeïen en realitat a unacefalea.
Segons han informat fonts del grup socialista,Alonso farà repòs al seu domicili durantuna setmana abans de reincorporar-se a la seva activitat parlamentària a laCambra baixa.
En el comunicat mèdic donat a conèixer aquest dilluns sobre l'evolució de la seva salut, els especialistes que l'atenien han explicat que el portaveu parlamentari socialista tenia una "cefalea amb dèficits neurològics i limfocitosi en líquid cefaloraquidi", amb símptomes semblants als de l'ictus i que es pot repetir en un període d'aproximadament dos mesos, encara que després desapareix.
Cap seqüela
Aquesta malaltia "no produeix cap seqüela neurològica" i pot provocar "episodis demal de cap intens" d'"escassa durada", si bé, al cap de dos o tres mesos, el problema "es resol completament i no torna a passar", precisa el comunicat mèdic.
Quan va ingressar a l'hospital, divendres passat, dia 10, a la tarda,Alonso presentava un "quadro sobtat de dèficit neurològic focal", motiu pel qual es va activar l'anomenat "protocol codi ictus" de la Comunitat de Madrid previst per a aquests casos.
Madina assumirà part de les seves funcions
Notícies relacionadesDurant el temps que ha de fer repòs, serà el secretari general del grup socialista al Congrés,Eduardo Madina,qui assumirà part de les seves funcions.
"Faré lesfuncions de direcció habituals i una mica més fins queToño torni", ha explicatMadina.
- Endarrerir el rellotge ¿Quin dia és el canvi d’hora a Espanya? L’horari d’hivern 2025 és a tocar
- Problemes de repartiment «Paquet no entregat per no ser a casa»: el volum de feina i les penalitzacions, darrere d’aquest ‘truc’ dels repartidors
- Reforma urbanística Inquietud als comerços afectats per l’operació Inditex-Alcampo a Sant Adrià: «No ens renoven contractes»
- La dona sense pèls a la llengua
- Preocupació a la zona El ‘segon violador de l’Eixample’ és avui un home sense llar que viu al carrer a prop d’una escola
- Aquesta és la ciutat poc coneguda i més bonica del món per Nadal: té sis mercats de conte i carrers amb canals
- Envelliment Silver tsunami
- Minimitzar els riscos Cooperació amb la policia, guàrdies amb armes...: així gestionen la seguretat els museus del món després d’altres ‘robatoris del segle’
- Reforma urbanística Inquietud als comerços afectats per l’operació Inditex-Alcampo a Sant Adrià: «No ens renoven contractes»
- Durant la Convenció Municipalista Turull demana als càrrecs de Junts estar «preparats»: «Venen moments complicats»
