Les reaccions
El Rei decreta dol oficial des del consolat espanyol de Xangai
El rei Joan Carles va firmar ahir al Consolat General d'Espanya a Xangai un reial decret segons el qual es declara el dia d'avui de dol oficial per la mort en un atemptat terrorista dels sis militars espanyols al Líban. La citada norma s'ha promulgat a proposta del president del Govern, José Luis Rodrí- guez Zapatero.
Segons aquest decret, el dol s'estén des de la mitjanit passada fins a la mateixa hora d'avui. Durant tot aquest temps, la bandera onejarà a mig pal a tots els edificis pú- blics i també als vaixells de l'Armada com a testimoni del dolor de la nació per la mort dels sis militars morts en l'atemptat.
Temes:
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- El truc infal·lible per treure les taques de suor del coixí
- Reactivada la recerca de dues persones que haurien caigut al riu Foix a Cubelles
- Continua la recerca dels dos desapareguts a Cubelles La dana a Catalunya deixa inoperatiu l’hospital de Vilafranca, que estarà tancat tres setmanes
- El Cruïlla salva el tancament amb una feminista Alanis Morissette
- Freida McFadden ven un llibre cada 40 segons a Espanya