Les reaccions
El Rei decreta dol oficial des del consolat espanyol de Xangai
El rei Joan Carles va firmar ahir al Consolat General d'Espanya a Xangai un reial decret segons el qual es declara el dia d'avui de dol oficial per la mort en un atemptat terrorista dels sis militars espanyols al Líban. La citada norma s'ha promulgat a proposta del president del Govern, José Luis Rodrí- guez Zapatero.
Segons aquest decret, el dol s'estén des de la mitjanit passada fins a la mateixa hora d'avui. Durant tot aquest temps, la bandera onejarà a mig pal a tots els edificis pú- blics i també als vaixells de l'Armada com a testimoni del dolor de la nació per la mort dels sis militars morts en l'atemptat.
Temes:
- Al minut Guerra de l’Iran, en directe: última hora de la situació a l’Orient Mitjà
- Negociacions complexes El Parlament andalús obre la legislatura sense un acord entre el PP i Vox
- Cambra baixa El Congrés estudiarà sancionar els diputats expulsats
- El model territorial Hisenda activa el procés per aprovar el nou finançament
- Commemoració El mil·lenari del Parlament citarà premis Nobel per parlar de la pau
