TU I JO SOM TRES

Quan ronques, et detesto

1
Es llegeix en minuts

Ruth i Jaime, i la seva ronca lluna de mel a Lisboa, a ’Casados a primera vista’, d’Antena 3 TV. / ATRESMEDIA

El vent polític sacseja les cadenes. No és una brisa, és huracà. Com a espectador, n'estic cansat, francament. A La Sexta, per exemple, fa dues setmanes (Al rojo vivo, El objetivo, La Sexta noche, etc) que estan alternant Pablo Iglesias amb Íñigo Errejón. Se'ls van passant entre programes davant el possible cisma de Podem. No n'hem tret res clar d'aquestes televisives aparicions.

L'única pinzellada interessant ha sigut la que va aconseguir Thais Villas (El intermedio) quan va descobrir una foto d'Íñigo i Pablo, tendrament abraçats, en un país estranger. L'hi va ensenyar a Errejón. I aquest va advertir: «Va ser fa anys. Estàvem tots dos a Manchester, en un congrés. Dormíem junts a la mateixa habitació de l'hotel, perquè no teníem pressupost». ¡Ahh! Doncs tornin a Manchester, criatures. Revisquin la tendresa d'un altre temps. Comparteixin aquella mateixa humil habitació. I segur que l'Assemblea de Vistalegre II anirà com una seda. Dormir junts és un exercici bàsic per a una relació de parella. Una de dues: o es consolida l'amor, o s'accelera el divorci.

Notícies relacionades

Aquesta setmana, a Casados a primera vista (Antena 3 TV) s'ha produït un cas lluminós. La parella formada per Ruth, de Càceres, i Jaime, de Tarragona, han anat a passar la lluna de mel a Lisboa. I ha sigut brutal. «¡Ronques, ronques!», li cridava Jaime a Ruth el matí següent de la seva primera nit de bodes. I enarborava el mòbil perquè ella mateixa s'escoltés. O sigui, que s'havia pres la molèstia de gravar-la, veient que no podia aclucar els ulls. ¡Ahh! Ruth es va quedar molt adolorida. Però va alçar el cap, i amb molta dignitat va al·legar: «¡Soc humana!». I Jaime va respondre: «¡Quan ronques dubto que ho siguis!». O sigui, entoma-la. I ara Ruth i Jaime deambulen pel programa amb un mal rotllo horrorós. És millor que se separin. La cosa pot derivar en tragèdia. Recordo un cas brutal que es va produir el maig del 2005 a l'Asil del Sagrat Cor de Sueca. Un dels asilats, José Mora, una nit li va clavar un punxó a un altre, Daniel Roselló, i va acabar amb la seva vida. Quan el va interrogar la policia, va respondre concisament: «Roncava massa fort».

El vent de la política sacseja les cadenes, els deia al començament. La parella Iglesias Errejón surten per separat en molts programes de tele. Es llancen pulles i indirectes. Haurien de prendre nota del Casados a primera vista. Tornin a Manchester. A aquella humil habitació. I potser descobriran que ronquen tots dos.

Temes:

Antena 3