On Catalunya
pel coronavirus
Barcelona Beer Festival i What the Foc!, ajornats
Les trobades gastronòmiques es posposen per la norma de la Generalitat, que obliga a cancel·lar tots els esdeveniments amb un aforament de més de 1.000 persones.
beer-festival
El coronavirus pot amb tot. També amb cites tan desitjables com el Barcelona Beer Festival i What the Foc!, dues trobades que s’havien de celebrar aquest cap de setmana a l’Hospitalet de Llobregat i que havien d’atraure milers de persones. Tots dos han ajornat la seva celebració a dates encara per determinar.
Els responsables del festival de cervesa artesana més important del sud d’Europa, que l’any passat havia reunit 35.000 presones durant tres dies a La Farga (aquest any havia de celebrar-se de divendres 13 al diumenge 15), han emès en un comunicat en què expliquen la cancel·lació per «un exercici de responsabilitat» i seguint les mesures ordenades per la Generalitat, que inclou, entre altres, la cancel·lació de tots els esdeveniments amb un aforament de més de 1.000 persones.
Notícies relacionadesWhat the Foc!, que s’havia de celebrar al parc de la Torrassa dissabte 14 i diumenge 15, també ha caigut de l’agenda pels mateixos motius.
Les dues organitzacions ja estan treballant en la recerca de noves dates en els pròxims mesos i en la gestió de les peticions de devolució de les entrades.
- El temps Desembre es complica a Catalunya: pluges, borrascas i la incògnita de la neu per Nadal
- Concurs 55 candidats estrella de tot el món opten a dissenyar el Liceu Mar
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Proposta familiar Un Nadal de joguina
- Tradició Un pessebre de muntanya al Bages
- CATA MAYOR La taula on menjar Catalunya
- On socialitzar Plans analògics per quedar amb els amics a Barcelona
