On Catalunya
El millor de BCN
El top 100 de l’oci de Barcelona / MAPA
Amb aquest mapa la teva vida social deixarà de ser tan insignificant com Ciutadans. Aquí trobaràs concentrats amb un cop d’ull els últims rànquings de l’On Barcelona

¿Necessites un miracle? Has arribat al mapa indicat. En aquest mapa de Barcelona pots trobar fins i tot un Santet miraculós. Aquí tens concentrats amb un cop d’ull els últims rànquings de l’On Barcelona. El top 100 de l’oci de la ciutat. Sí, amb aquest mapa la teva vida social deixarà de ser tan insignificant com Ciutadans.
Aquí hi ha les millors braves, truites, croquetes, pizzes. Els millors còctels, esmorzars, els bocates més bojos. ‘Hot spots’ per a posturejar per sobre de les teves possibilitats: gronxadors amb vistes, passatges amb encant, portes fotogèniques, banys instagramejables. La plaça més bonica de Barcelona. Des d’espais sostenibles fins on anar-te’n de compres friquis. Racons de la ciutat on es veuen més criatures tenebroses que als passadissos de Tele 5: carrers fantasmals, dracs urbans, on viure el teu propi enterrament. ¿Que vols menjar-te una hamburguesa de cocodril? També pots. I fins i tot gofres amb forma de penis. A la següent taula pots triar què buscar segons la categoria.
Hi ha escapades urbanes sense sortir de la ciutat: xiringuitos de parc, refugis rústics. I totes les experiències increïbles que hem anat descobrint durant els últims anys: llançament de destral, una acadèmia d’espases làser a l’estil ‘Star wars’, la nau espacial d’Alien. ¿Una escola de Supermans? És clar. I el gimnàs de Spiderman. ¿Encara no se t’ha escapat un «guau»? Busca pastisseries per a gossos i sastreries de mascotes.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- La vídua d’Andic demana als fills de l’empresari més diners de l’herència
- A Barcelona Un cotxe es precipita a la rambla del Carmel al sortir d’un pàrquing marxa enrere
- MÚSICA Rosalía anuncia un àlbum fet "per primer cop sense por del fracàs"
- S’accelera el desallotjament del bloc Venus de la Mina
- Endarrerir el rellotge ¿Quin dia és el canvi d’hora a Espanya? L’horari d’hivern 2025 és a tocar
- BARCELONA - GIRONA (2-1) Araujo, el nou davanter centre de Flick, desferma la bogeria a Montjuïc
- Barcelonejant La fórmula de la Coca-Cola de Josep Cuní
- Actualització del codi ètic Barcelona en Comú limita a 12 anys els mandats dels càrrecs electes però obre la porta a excepcions en ple debat de la successió de Colau
- Obituari Mor Enric Canals, exdirector i membre de l’equip que va fundar TV3
- Deriva autocràtica Susan Stokes, investigadora de la Universitat de Chicago: «Als EUA tenim un president que actua com un dictador»