Sense veu ni paraules
La presència de la diva catalana a l’alfombra vermella va canviar els tempos de la resta de convidats: hi va haver carreres, empentes, sospirs i compliments.
Després de dues hores d’alfombra vermella de Los 40 Music Awards Santander, quan encara no havien passat ni el 80% dels cantants per mostrar els seus projectes i looks, tot es va paralitzar. La sala quadrada amb moqueta vermella, amb un petit plató i diverses taules amb llaminadures i patates fregides, per on havien de desfilar les estrelles de la música espanyola i internacional, va començar a emmudir. Acabava d’entrar a la sala, plena de periodistes, l’amo de Mercadona i del pavelló multiusos Roig Arena, que acull la gala. "Passaran coses", ens van avançar. Rosalía venia a València "amb ganes de parlar".
Efectivament, Rosalía va fer la seva entrada triomfal. En lloc de la indumentària mística que va lluir en el seu listening party en el MNAC, la diva va tornar a sorprendre amb un outfit totalment diferent, negre negríssim, però res de pudorós ni monàstica. Ulleres futuristes d’estil libèl·lula i amb molts brillants, i un sexi estilisme de Balenciaga compost per una faldilla negra bombada de cintura baixa, combinada amb un crop top de plomes.
Literalment blanca
Carreres, trípodes pel terra, empentes i crits: "Rosalía, ¡perla!", "Rosalía, ets una relíquia", li cridaven. La diva es va quedar literalment blanca, quasi sense veu ni paraules. La van treure enlaire i se la van emportar a la zona acordonada del plató, on la va entrevistar llargament Cristina Regatero, jurat d’OT 2025.
Quedava poc més d’una hora perquè desfilessin els altres artistes i convidats (Morat, Pablo Alborán, Nicky Jam, Emilia, Dani Martín, Carolina Durante, Lola Lolita, Ana Mena, Belén Esteban, Karla Sofía Gascón, Anabel Pantoja, Chiara Ferragni, entre altres). Ho van fer atropelladament, i no tots els previstos. No hi havia temps. Rosalía havia d’actuar puntual a l’inici de la gala. La perla negra de la nit havia posat potes enlaire el Roig Arena.
Quasi dues hores després, Aitana també va patir una allau de càmeres i micros a l’alfombra vermella, però ella es va reposar i no va perdre el rubor.
- ¡Que deixis de plorar, nen!
- Sorteig Extraordinari de Nadal 2025 Comprovar Loteria Nadal 2025: consultar si el meu dècim té premi
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
- COMUNITAT DE RECERCA El grup assenyalat pels abusos de Flecha a la UB anuncia que es dissol
- CRÍTICA David Bisbal, nadales d’etiqueta i èxits ‘turbo’
- Borrasca atlàntica Catalunya activa l’alerta d’inundació davant el temporal previst per Nadal i Sant Esteve
- Hisenda El Govern recula i els aturats no hauran de presentar declaració de la renda
- A La Villarroel Jordi Casanovas estrena ‘Göteborg’, una comèdia dramàtica romàntica sobre les segones oportunitats
- Relacions entre socis Junqueras es veurà amb Sánchez per «obligar-lo a complir» els pactes amb ERC
- Estrena de cine ‘Zodiac Killer Project’: el mirall en què el ‘true crime’ s’hauria de mirar
