Quim Gutiérrez torna a l’anunci d’Estrella Damm

L’espot de la campanya ‘El mateix de sempre’ torna a homenatjar l’estil de vida mediterrani i està dirigit per Nicolás Méndez, de la productora Canada.

Quim Gutiérrez en El mateix de sempre

Quim Gutiérrez en El mateix de sempre / ESTRELLA DAMM

1
Es llegeix en minuts
Alba Giraldo
Alba Giraldo

Redactora

ver +

Ja és estiu gràcies a Estrella Damm. La marca de cervesa catalana ha donat la benvinguda un any més a l’època estival amb la seva nova campanya, El mateix de sempre, l’anunci que ha presentat aquest 2025 dins de la seva campanya Mediterràniament, obra del creatiu Oriol Villar, que ja suma fins a 17 anuncis. La campanya ret homenatge "als estius de sempre i aquells petits plaers que ja formen part de la nostra manera de viure", segons informa Estrella Damm.

L’anunci explica la història de cinc amics que decideixen tornar a passar les vacances junts fent el mateix de sempre: amb les mateixes persones, a la mateixa casa, a les mateixes platges i fent els mateixos plans de cada any. És en aquesta quotidianitat on troben una cosa extraordinària i estrenyen els seus propis vincles amb les seves noves experiències. "Les vivències es renoven, els llaços s’enforteixen i, any rere any, reviuen tot un univers d’emocions i records compartits que converteixen l’estiu en molt més que una estació de l’any", detallen des de l’empresa cervesera.

Notícies relacionades

Un any més, Estrella Damm homenatja així l’estil de vida, la cultura, la gastronomia i els paisatges del Mediterrani. L’anunci es va rodar a les illes Balears, en concret a Menorca, en localitzacions com la plaça de la Constitució de Maó o una finca ubicada a prop de Binissafullet, durant el mes de maig passat.

En aquesta ocasió, el curtmetratge està protagonitzat pels joves intèrprets Quim Àvila, Pol Hermoso, Ariadna Llobet, Blanca Parés i Albert Salazar, acompanyats de dos dels actors catalans del moment, Quim Gutiérrez (que va protagonitzar el 2015 D’acord, el primer curtmetratge de la marca) i Georgina Amorós, i dels fundadors de la marca de joieria masculina TwoJeys, Biel Juste i Joan Margarit. El director del curtmetratge és Nicolás Méndez, de la productora Canada, i Josep Montero (d’Oques Grasses) i Rita Payés han sigut els encarregats de posar música a l’espot amb una versió del tema Another sunny day, de la banda escocesa Belle and Sebastian.