Novetats editorials
La nova novel·la de Xavier Bosch, ‘Diagonal Manhattan’, es publicarà el 12 de març
L’escriptor i periodista dissecciona la cara oculta del màrqueting «més descarnat» en la seva tornada a Columna
El que llegirem el 2025: els llibres més esperats de l’any
Un viatge inesperat, una agència de publicitat i una «novel·la pletòrica» a cavall de Barcelona i Nova York i entre els anys 80 i 90. Dos anys després de ‘32 de març’, l’escriptor i periodista Xavier Bosch torna a Columna, editorial en què ha publicat bona part de la seva obra, amb ‘Diagonal Manhattan’, novel·la que arribarà a les llibreries el 12 de març, just a temps per posar a prova tots els rècords de Sant Jordi.
Segons ha avançat aquest dilluns Columna, ‘Diagonal Manhattan’ és una història sobre el món de la publicitat, una invitació a les segones oportunitats i «una aposta radical per la llibertat». La novel·la, que pretén disseccionar la cara oculta del màrqueting «més descarnat», està protagonitzada per Edda Leveroni, que el dia del seu 21è aniversari, el 1989, rep un singular regal: una estada d’un any a l’agència de publicitat de Bianca B. Miller a Nova York. En ple Manhattan, la jove s’haurà d’obrir camí en una agència en la qual només treballen dones i en un «univers de creativitat i d’anuncis que volen vendre la vida millorada».
Mentrestant, a Barcelona, el seu pare, Brauli Leveroni, està al capdavant d’una agència de publicitat a Diagonal-Tuset que ha convertit en una de les més exitoses de la ciutat, i és admirat i envejat per les seves campanyes publicitàries. Leveroni pare viu «a tot gas, adora els dies plens d’estímuls, eslògans i intrigues», dedicat al seu negoci, «sense tenir temps de preguntar-se per la felicitat».
Notícies relacionadesXavier Bosch, que acumula ja més de mig milió d’exemplars venuts, segons la seva editorial, segella d’aquesta manera la seva tornada a Columna després de publicar ‘32 de març’ a Univers. Precisament aquest novel·la s’acaba de publicar als Estats Units amb el títol de ‘What the light touches’ i unes xifres francament prometedores: el dia del seu llançament en va vendre 2.447 exemplars; en menys d’una setmana, la xifra ha superat els 5.000 exemplars venuts, segons el segell Univers.
Amb traducció de Samantha Mateo, ‘What the light touches’ ha arribat a les llibreries nord-americanes de la mà d’Amazon Publishing i dins de la col·lecció Amazon Crossing, catàleg de ‘best-sellers’ mundials especialitzat en traduccions.
- Smart City Expo Regenerar la zona nord de l’Hospitalet costarà 350 milions
- Conseqüències del temporal Les alertes seran "menys invasives" per a casos sense risc imminent
- Florentino desconfia de Xabi Alonso
- Transvasaments de nord a sud Els experts aposten per connectar el Ter amb la Costa Brava
- Religió L’assistència als oficis religiosos a Barcelona es dobla des de la pandèmia
- Internacional Augmenten les acusacions de neteja ètnica al Sudan: “Els supervivents parlen d’assassinats massius, tortura i segrestos”
- Ruptura Sánchez ignora el bloqueig de Junts i presentarà Pressupostos: «El Govern continuarà el seu full de ruta»
- Cimera del clima Sánchez afirma que Espanya està treballant en nous impostos als jets privats: «Qui més contamina ha de pagar, és el just»
- Música Rosalía exhibeix la seva formació clàssica a Lux: “En la seva manera de cantar es nota que hi ha uns coneixements musicals profunds, com en els Beatles”
- Possible delicte penal La Policia Nacional investigarà les obres del Camp Nou després de les denúncies de treballadors sense papers
