FESTIVAL
The Project gestionarà Porta Ferrada amb una pròrroga d’un any

Andrés Calamaro, Europe i Umberto Tozzi són alguns dels primers artistes confirmats per a la 63a edició del Festival de la Porta Ferrada. Tot i que a l’estiu es va acabar el contracte de la promotora The Project per gestionar el festival de Sant Feliu de Guíxols, el consistori ha decidit prorrogar-lo un any més en vista de l’allargament dels tràmits burocràtics del nou concurs públic. "A fi de donar continuïtat al festival per la gran acollida del públic davant un dels principals esdeveniments culturals de Catalunya, The Project ha acceptat la pròrroga del conveni per oferir una nova edició", assegura la promotora.
Programació
The Project va treure ahir a la venda els primers artistes confirmats, amb concerts previstos tant al Guíxols Arena, el recinte que acull els més massius, com a l’Espai Port. Així, Europe actuarà a l’antic camp de futbol de Vilartagues el 12 de juliol. El 19 de juliol, a l’Espai Port, serà el torn d’Andrés Calamaro i el 6 d’agost aquest mateix recinte acollirà un doble concert de Fangoria i La Casa Azul. També al moll s’hi veurà l’homenatge de Sara Baras a Paco de Lucía, Vuela, el 9 d’agost; un concert del veterà Umberto Tozzi l’endemà, i una doble nit de pop-rock espanyol amb Los Secretos i Duncan Dhu, que celebren el 40 aniversari. Les entrades ja són a la venda a la web del festival.
- Baixa natalitat La Universitat Pompeu Fabra explica per què és cada vegada més freqüent voler tenir només un fill
- Psicologia El pediatra Carlos González explica què passa si els pares discuteixen davant dels seus fills
- Desorientació i falta de solucions
- Estrena ferroviària Renfe inicia amb èxit les proves del nou tren de Rodalies sobre el traçat de la línia R1
- Els joves adults que viuen en parella cauen a la meitat en 50 anys
- Combustibles fòssils Descobert un enorme jaciment de gas al Regne Unit que podria satisfer la seva demanda energètica durant una dècada
- Estratègia dels republicans Tardà (ERC) veu «d’una altra època» els pactes amb Junts i aposta per fronts amb els Comuns i la CUP
- El Vaticà El papa Francesc, ingressat a l’hospital a causa de la seva bronquitis
- CAIGUDA A QUARTS L’eliminació del Barça de la Copa deixa Peñarroya a la corda fluixa: «La meva figura és el que menys importa»
- Estret de Magallanes Engolit per una balena: el terrible malson d'un jove mentre practicava caiac | Vídeo