Nou «projecte personal»
Penélope Cruz planeja el seu debut com a directora amb un futur documental
Multimèdia | Penélope Cruz: d’Alcobendas al cel de Hollywood
Pluja de crítiques a Penélope Cruz per patrocinar Emirates
L’actriu espanyola Penélope Cruz va anar com a convidada al festival Nouvelles Vagues a Biarritz la setmana passada i va presentar la pel·lícula ‘En los márgenes’, dirigida per Juan Diego Botto, que s’estrena avui a les sales de França. Segons ‘Variety’, durant l’esdeveniment, l’estrella internacional va aprofitar per anunciar que està preparant un documental dirigit per ella mateixa: «Solia dir-li al meu amic Pedro Almodóvar: ‘Tinc moltes ganes de fer això, ¿creus que ho hauria de fer?’. I ell sempre em deia: ‘No esperis més, has de fer-ho. Si tens aquest impuls, fes-ho’».
Penélope va descriure la futura pel·lícula documental com un «projecte personal»: «Em portarà un parell d’anys més. És un dels projectes que estem desenvolupant i que estic dirigint, i és la prioritat número u que he de portar a terme». Pel que fa a la temàtica, va arribar a assenyalar que «és molt important i requereix paciència, temps i moltes localitzacions» per ser produïda.
Notícies relacionadesPoc més se sap de moment de la que serà la seva ‘opera prima’ com a cineasta. Cruz ha declarat: «Per desgràcia, encara no puc explicar-ho, però quan pugui parlaré del tema sense parar perquè tinc molt a dir»
La seva pròpia productora
L’actriu guanyadora d’un Oscar va posar en marxa, fa un any, la seva pròpia productora anomenada Moonlyon. L’objectiu de l’empresa és produir continguts tant de ficció com de no ficció. Aquest primer pas va ser portat a terme en associació amb The Mediapro Studio, responsable de crear la pel·lícula ‘Competencia oficial’, que Cruz va coprotagonitzar junt amb el seu amic Antonio Banderas i Óscar Martínez.
- La bombolla de la IA desferma la por d’una altra gran depressió
- Els desafiaments de la intel·ligència artificial El problema de l’obsolescència dels xips
- Salut laboral Les empreses multipliquen incentius i càstigs per frenar les baixes
- Un de cada tres treballadors pren analgèsics per la feina
- Infraestructures hídriques Catalunya tindrà a punt aquest any les dues grans fàbriques d’aigua
