El Rock Fest deixa Can Zam i se’n va al Palau Olímpic de Badalona
El festival salva l’edició del 2023 i anuncia «un any d’impàs» en què fins i tot canvia de nom: Barcelona Rock Fest

El Rock Fest se’n va de Can Zam al Palau Olímpic de Badalona. Almenys aquest 2023, ja que l’organització no podia celebrar el festival metaler de sempre a les instal·lacions habituals a causa de les obres al parc de Santa Coloma de Gramenet. «Un any d’impàs», diu el Rock Fest, en què salven l’edició del 2023 i que fins i tot té un nom nou: Barcelona Rocks. Però l’organització assenyala que el 2024 tornarà el festival tradicional amb «l’edició més gran de totes les que s’han celebrat». També afecta el calendari tradicional, ja que se celebrarà el dissabte 8 de juliol, una setmana més tard del que era habitual els últims anys.
Aquest migdia han presentat el cartell, que té com a caps Scorpions i Saxon. El completen Angelus Apatrida, Ross the Boss, H.E.A.T. i Eclipse.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Infraestructures Renfe prepara 9.000 trajectes en bus per al tall de Rodalies entre El Prat i Vilanova de l'1 al 4 de maig
- Educació a Catalunya Més del 40% d’aspirants a estudiar Magisteri a Catalunya no aproven les proves d’accés
- Crisi elèctrica Illa compareixerà el dimarts al Parlament per donar detalls sobre l'apagada
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- ENERGIA La presidenta de Red Eléctrica apunta a les elèctriques per l’apagada i descarta dimitir perquè a la seva xarxa «res va fallar»