Programació
El Teatre Maldà acollirà els espectacles musicals ‘Sant Pere el Farsant’ i ‘Guillermotta’

El Teatre Maldà de Barcelona acollirà les pròximes setmanes els espectacles musicals ‘Sant Pere el Farsant’, del col·lectiu Pedant a Missa i Repicant i amb música de La Ludwig Band, i ‘Guillermotta’, de Jordi Prat amb direcció musical de Jordi Cornudella i interpretat per Jordi Vidal, ha informat el teatre en un comunicat aquest dimarts.
Del 15 de febrer al 12 de març es podrà veure ‘Sant Pere el Farsant’, estructurat a través d’un text en vers i cançons originals compostes per a l’ocasió i que representa «una paràbola sobre l’acció implacable de la força policial cap a les persones i les seves conviccions».
‘Guillermota’, que va guanyar Millor Musical de Proximitat i Millor Interpretació Musical en els Premis Teatre Barcelona 2022, serà al cartell del 19 de febrer al 12 de març per oferir un homenatge «divertit i íntim» a la cantautora i actriu Guillermina Motta.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança