Per Sergi Mas
El pòdcast d’EL PERIÓDICO: 40 anys del premi Nobel a García Márquez

Aquest dissabte, 10 de desembre, es compleixen 40 anys del premi Nobel de literatura a Gabriel García Márquez. Des d’aleshores la literatura llatinoamericana va ascendir de forma definitiva al tron de l’excel·lència.
Avui, en el pódcast d’El Periódico, i amb l’objecte de la qualitat del producte, servidor fa un pas a un costat, i prefereixo que els relators d’aquest capítol siguin dos autèntics especialistes i estudiosos de l’obra de l’escriptor colombià, com ho són la periodista Elena Hevia i l’escriptor Juan Cruz, bon amic de l’homenatjat.
Notícies relacionadesOn es pot escoltar
‘El pòdcast d’El Periódico’ es publica de dilluns a divendres i es pot escoltar a les plataformes iVoox, Spotify, Podimo, Google Podcasts, Amazon Podcasts o Apple Podcasts.
Equip
- Entre el dolor i la nostàlgia
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Temps Com controlar la temperatura de casa? Com dormir? Sis consells davant les onades de calor
- Portal de transparència Artur Mas, l’expresident que més gasta
- Mor una treballadora del servei de neteja municipal de Barcelona en plena onada de calor