Per Sergi Mas
El pòdcast d’El Periódico: adeu a Claudi Biern: el productor que va vendre a Disney una sèrie d’animació
Diuen que els éssers humans ens n’hauríem d’anar dues vegades. La primera, per comprovar com tots ens regalen les orelles quan ens n’anem, i la segona que fos la mort de veritat, per no sentir el que realment opinen els nostres presumptes amics.
En el cas de Claudi Biern Boyd, tots coincideixen en la bondat de les dues versions. Claudi Biern Boyd va ser una bona persona; professionalment va tenir un talent fora del comú com un dels millors productors de sèries d’animació de tots els temps. A més, va ser l’únic que va vendre una sèrie a la multinacional Walt Disney.
Notícies relacionadesA El Pòdcast d’El Periódico rendim homenatge a les seves dues grans passions: les sèries d’animació i el seu Espanyol.
On es pot escoltar
‘El pòdcast d’El Periódico’ es publica de dilluns a divendres i es pot escoltar a les plataformes iVoox, Spotify, Podimo, Google Podcast i Apple Podcast.
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- A Sydney Almenys 10 morts i 12 ferits en un atac durant una festa jueva a la platja australiana de Bondi
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- L’Elisabet, mare de bessons amb altes capacitats: «La dificultat no és l’acadèmica, és la social»
- La caixa de ressonància Ser de dretes i que t’agradi Extremoduro
- RECOMANACIONS LITERÀRIES 15 llibres de narrativa internacional per regalar aquest Nadal 2025
- ME TOO Radiografia després del cas Salazar: les denúncies per assetjament sexual que esquitxen tots els partits
- Eleccions a Extremadura Sánchez admet haver comès errors: «Som els primers a aplicar amb totes les conseqüències el protocol d’assetjament en el PSOE»
