Ajornada per l’òmicron
La gala dels Grammy se celebrarà el 3 d’abril
L’Acadèmia de la Gravació dels EUA, organitzadora dels premis Grammy de música, ha anunciat ja la nova data per a la gala d’entrega dels guardons, després que el 5 de gener passat anunciés el seu ajornament fins a nou avís, per l’impacte de la variant covid del coronavirus en les restriccions i els contagis.
La gala, que estava prevista per al 31 de gener, se celebrarà presencialment a Las Vegas el pròxim 3 d’abril.
«Fer el xou el 31 de gener implica massa riscos», segons un comunicat de l’Acadèmia de Gravació nord-americana, que va afegir que anunciarà «aviat» una nova data per a la cerimònia. «La salut i la seguretat d’aquells en la nostra comunitat de música, l’audiència en viu i centenars de persones que treballen incansablement per produir el nostre xou continua sent la nostra màxima prioritat», van indicar el 5 de gener passat, quan van anunciar la suspensió amb una nota.
Notícies relacionadesLa cerimònia la presentarà Trevor Noah i se celebrarà a l’auditori de l’hotel MGM, Garden Arena, que té capacitat per a 17.000 espectadors i sol acollir campionats de ‘wrestling’ i boxa.
The 64th #GRAMMYs have been rescheduled and will now be broadcast live from the @MGMGrand Garden Arena in Las Vegas on Sunday, April 3 on @CBS! ✨🎶 pic.twitter.com/Fidkbeyanm
— Recording Academy / GRAMMYs (@RecordingAcad) 18 de enero de 2022
Aquest any, la llista dels nominats la lidera Jon Batiste però inclou des del veterà Tony Bennet, de 95 anys, a la nova estrella del pop Olivia Rodrigo.
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Programa solidari Catalunya es bolca contra el càncer en ‘La Marató 2025’
- Canvi climàtic Joan Roig dimiteix com a alcalde d’Alcanar a ‘Salvados’: «Ens ve una cosa molt greu, molt greu»
- La Generalitat alleugereix les restriccions d’accés a la zona de la pesta porcina
- Quan i com s’aplicarien Els canvis que planteja Treball per al permís per defunció d’un familiar i per cures pal·liatives
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Forçats a somriure
- Canvi històric Tendència global, seguretat, immigració…: Cinc claus per entendre la victòria de l’ultra Kast en les eleccions de Xile
- Registres meteorològics Catalunya registra acumulacions de fins a 150 litres per metre quadrat en un sol matí després del pas de la borrasca Emilia
- Òbit Mor Gerard Suñé als 23 anys, promesa del rem nacional
