Funció especial
El Tívoli commemora el 70è aniversari de ‘Cantant sota la pluja’
El Tívoli es va vestir de gala aquest dissabte amb una funció especial per commemorar el 70è aniversari del film en què s’inspira la versió musical

Una gran festa al Teatre Tívoli va commemorar el 70è aniversari de l’estrena del film ‘Cantant sota la pluja’. Els principals intèrprets i directors de la versió espanyola del musical inspirat en la pel·lícula van arribar al teatre com si fossin al Hollywood daurat dels anys 20 en què transcorre l’acció. Van arribar amb cotxe d’època i van desfilar per una gran alfombra vermella com si fossin autèntiques estrelles. Un viatge al passat total.
El Tívoli es va vestir de gala per acollir l’aniversari del film que en la versió musical de Barcelona protagonitzen Ivan Labanda, que emula Gene Kelly, Diana Roig (Kathy Selden), Ricky Mata (Cosmo Brown) i Mireia Portas (Lina Lamont), al costat d’un repartiment en què també destaquen José Luis Mosquera i Oriol Burés. La versió espanyola d’aquest musical està dirigida per Àngel Llàcer i Manu Guix, té Miryam Benedited com a coreògrafa i està produïda per Nostromo Live, responsable també dels dos anteriors musicals firmats per Llàcer i Guix, ‘La jaula de las locas’ i ‘La tienda de los horrores’.
‘Cantant sota la pluja’ es va estrenar el 12 de març de 1952. Dirigida per Gene Kelly i Stanley Donen i protagonitzada per Gene Kelly, Donald O’Connor i Debbie Reynolds, el film compta entre els seus números més famosos ‘Singin’ in the rain’, que dona títol a la pel·lícula i en què Kelly balla i canta sota una pluja incessant. El musical, que ja porta més de 150 funcions, també la recrea gràcies a un elaborat sistema de tuberies instal·lat al teatre expressament per fer possible aquest muntatge.
- Un incendi al Baix Ebre crema 570 hectàrees, el 90% als Ports
- Osona Una ‘moto espia’ dels Mossos capta per la C-25 un conductor sense cinturó, parlant pel mòbil i bevent
- FUTBOL El Reial Madrid demana ajornar el seu partit de lliga contra l’Osasuna al 29 d’octubre
- El mapa territorial Enquesta CIS: El PSOE assetja cinc governs autonòmics del PP en l’equador de la legislatura
- En ple estiu Barcelona tanca la font ornamental de Glòries convertida de facto en piscina infantil
- A Barcelona Els Mossos abaten un home que va matar el seu germà d'un tret i es va atrinxerar a Calldetenes
- Helicobacter pylori: així són els símptomes de la infecció que afecta la meitat de la població
- Homenatge a represaliats pel franquisme
- L’empresa mèdica que portarà IA catalana a un concurs de l’ONU
- La meitat dels espanyols augmentarien la despesa en defensa