Nova estratègia
Disney nomena un director del metavers

The Walt Disney ha designat un executiu per supervisar la seva estratègia de metavers, segons ha comunicat el president executiu de Disney, Bob Chapek, al personal de la companyia per correu electrònic, va avançar Reuters.
Mike White, un executiu del grup de Distribució de Mitjans i Entreteniment, ha sigut nomenat per al nou càrrec de vicepresident sènior de Narració d’Històries i Experiències del Consumidor de Pròxima Generació, on ajudarà a definir com els consumidors experimentaran el pròxim metavers de Disney. Treballarà al costat dels equips creatius de Disney.
«Durant gairebé 100 anys, la nostra empresa ha definit i redefinit l’entreteniment aprofitant la tecnologia per donar vida a les històries de maneres més profundes i impactants», va escriure Chapek en el correu electrònic al personal, i va afegir: «Avui tenim l’oportunitat de connectar aquests universos i crear un paradigma completament nou sobre com les audiències experimenten i interactuen amb les nostres històries».
Viatge al metavers
Notícies relacionadesChapek va anunciar el novembre passat que Disney està a punt d’embarcar-se en un viatge al metavers, que va dir que avançaria en la narració al combinar elements del món físic i digital. Descriu el metavers com la «pròxima gran frontera narrativa» i un dels pilars estratègics de l’empresa.
White té 25 anys d’experiència en tecnologia i lideratge. Abans d’unir-se a Disney, es va desentrampar com a director de tecnologia d’Apollo Group i anteriorment va passar una dècada a Yahoo, i va ocupar llocs de creixent responsabilitat, inclòs el de director d’estratègia i tecnologia. S’encarregarà de posar en marxa un procés per prioritzar l’assignació de recursos i s’espera que creï un grup de treball que inclourà líders de tota l’empresa.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Per unanimitat Barcelona retira la medalla d'honor al mèrit a Rosa Peral
- Administració pública Un tribunal anul·la l’elecció d’un alt càrrec per mèrits sobrevalorats
- La prima negativa de l’opa al Sabadell cau a la meitat
- Els premis Barceloní i Barcelonina de l’Any obren les festes de la Mercè
- La festa major de Barcelona Una capital que es reivindica "viva"
- Petons, nervis i la cita més críptica de Julio Camba
- Javier Moll. President de Prensa Ibérica "Representen l’amor per la ciutat"
- Jaume Collboni. Alcalde de Barcelona "Esteu fent militància per Barcelona"