Al Teatre LLiure
‘Les tres germanes’ es cancel·la després d’aparèixer un cas de Covid-19
Un positiu entre els membres de l’equip artístic de la moderna adaptació de l’obra de Txékhov obliga a suspendre totes les funcions previstes. L’espectacle es pot veure a partir d’aquest mateix dijous a través de la plataforma ‘online’ del teatre
ICULT LES TRES GERMANES FOTO SILVIA POCH
El Teatre Lliure ha cancel·lat totes les funcions de ‘Les tres germanes’ després de detectar un cas positiu de Covid-19 entre un dels membres de l’equip artístic del muntatge. Seguint els protocols interns del teatre i les mesures sanitàries per a la prevenció i el control de la Covid-19 aprovades per Procicat, el teatre ha publicat un comunicat anunciant que no es podran fer les funcions programades des d’avui dijous 7 de gener i fins a l’última funció prevista, el pròxim dia 17. Els diners de les entrades seran retornats a través dels canals habituals.
«L’aplicació estricta dels protocols interns, segons les recomanacions del Procicat i de les autoritats sanitàries, ha permès detectar de manera ràpida una situació de risc i reaccionar de manera immediata», han destacat des del Lliure.
Notícies relacionadesDesprés de la cancel·lació els responsables del Lliure han avançat un dia l’emissió ‘online’ de l’espectacle que a partir d’aquest dijous pot veure’s a El Lliure al sofà, el canal del Teatre Lliure. De cap manera serà el mateix que viure el teatre de manera presencial, però almenys és una alternativa per disfrutar d’aquest aclamat espectacle dirigit per Julio Manrique que havia esgotat les localitats fa dies.
La resta d’activitats i representacions no s’han vist afectades i es desenvolupen amb total normalitat.
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- El temps Desembre es complica a Catalunya: pluges, borrascas i la incògnita de la neu per Nadal
- Concurs 55 candidats estrella de tot el món opten a dissenyar el Liceu Mar
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Crisi ramadera Confirmat un nou cas de pesta porcina a Catalunya, que eleva a 27 el nombre de senglars infectats
- Relacions socials La soledat no desitjada per Nadal: «M’agradaria celebrar-ho amb els meus fills, però sembla que no existeixo per a ningú»
- Sorteig del 'Gordo' Ni cobrar-lo ni trucar als teus amics: què és el primer que has de fer si et toca la Loteria de Nadal?
- Investigació a la dona del president L’Audiència manté Begoña Gómez imputada per malversació per l’«interès en els assumptes lucratius» de la seva assistent a la Moncloa
- Selectivitat Les proves d’accés a la universitat a Catalunya seran els dies 9, 10 i 11 de juny del 2026
