L'ARTISTA DEL MOMENT DE LA MÚSICA URBANA
VÍDEO | Bad Bunny llança per sorpresa l'àlbum 'Las que no iban a salir'
El nou disc del porto-riqueny té una durada de 30 minuts i inclou el tema «En casita» al costat de la seva nòvia, Gabriela.

Bad Bunny va llançar aquest diumenge sense previ avís l'àlbum Las que no iban a salir, que es converteix al quart disc d'estudi de l'artista porto-riqueny.
El cantant va sorprendre als seguidors de tot el món amb el llançament d'un total de 10 cançons inèdites, entre les quals hi ha col·laboracions amb artistes com Don Omar, Nicky Jam, Jhay Cortez, Zion y Lennox, i Yandel, entre d'altres.
'Las que no iban a salir' arriba al mercat a través de totes les plataformes digitals de música després de l'històric èxit de 'YHLQMDLG', l'anterior treball de l'artista. El nou disc de Bad Bunny té una durada de 30 minuts i inclou el tema «En casita» al costat de la seva nòvia, Gabriela.
Dos avanços
«Más de una cita», «Bye me fui», «Canción con Yandel», «Bendiciones» o «Ronca Freestyle» són algunes de les altres cançons que componen aquest inesperat treball de Bad Bunny.
L'estrella musical porto-riquenya ja havia avançat que els temes que ara apareixen en 'Las que no iban a salir' s'havíen d'incloure en àlbums anteriors, però que no van sortir finalment al mercat. Per això el nom d'aquest nou disc.
Segons els seus representants, Bad Bunny va finalitzar aquestes cançons en menys d'una setmana durant la quarantena pel coronavirus i inclouen sons diferents en els quals destaquen els ritmes urbans.
Els deu temes comencen amb «Si ella sale» com a tema d'obertura i acaba amb «En casita», una sorpresa per als seguidors d'aquest novell artista porto-riqueny convertit ja en un autèntic fenomen mundial de la música internacional.
Quart disc
Benito Antonio Martínez, artísticament conegut com Bad Bunny, va debutar el desembre de 2018 amb 'X 100pre', el seu primer àlbum d'estudi, disc que va ser guanyador d'un Latin Grammy en la categoria millor àlbum urbà.
Notícies relacionadesEl juny de 2018 va aparèixer al mercat 'Oasis', un àlbum en col·laboració amb el cantant colombià J Balvin que inclou vuit temes.
'YHLQMDLG' va arribar el febrer passat amb col·laboracions de Daddy Yankee, Anuel AA i Kendo Kaponi, entre altres artistes, i va debutar en el número dos en el Billboard 200 dels Estats Units.
- Llibertat d’expressió Cercas ensenya les tetes a missa
- delinqüent cultural Així actuava el lladre de llibres en sèrie de Barcelona
- Escola Jesús, Maria i Josep de la congregació Pare Manyanet Una escola castiga un informàtic per denunciar la troballa de material pedòfil als Mossos
- La lluita contra la pandèmia Catalunya donarà dilluns el tret de sortida de la desescalada
- Minut a minut Especial Rocío Carrasco: l’entrevista de Telecinco, en directe
- La pregunta d’‘Aquí, amb Josep Cuní’ i EL PERIÓDICO ¿Troba a faltar celebrar Sant Jordi amb normalitat?
- Crispació en campanya Iglesias abandona el debat de la Ser al no condemnar Monasterio les amenaces amb bales
- Propaganda racista ‘Fact checking’: Les mentides del cartell de Vox sobre els menors estrangers no acompanyats
- Per un delicte d’odi La fiscalia demana la retirada del cartell de Vox per protegir els menors no acompanyats
- L’esquerra podria aconseguir la victòria i Ayuso acaricia l’absoluta amb Vox El CIS torna a augurar un empat entre esquerra i dreta en les eleccions del 4-M