L'ARTISTA DEL MOMENT DE LA MÚSICA URBANA
VÍDEO | Bad Bunny llança per sorpresa l'àlbum 'Las que no iban a salir'
El nou disc del porto-riqueny té una durada de 30 minuts i inclou el tema «En casita» al costat de la seva nòvia, Gabriela.

zentauroepp49215275 bad bunny190730133403 /
Bad Bunny va llançar aquest diumenge sense previ avís l'àlbum Las que no iban a salir, que es converteix al quart disc d'estudi de l'artista porto-riqueny.
El cantant va sorprendre als seguidors de tot el món amb el llançament d'un total de 10 cançons inèdites, entre les quals hi ha col·laboracions amb artistes com Don Omar, Nicky Jam, Jhay Cortez, Zion y Lennox, i Yandel, entre d'altres.
'Las que no iban a salir' arriba al mercat a través de totes les plataformes digitals de música després de l'històric èxit de 'YHLQMDLG', l'anterior treball de l'artista. El nou disc de Bad Bunny té una durada de 30 minuts i inclou el tema «En casita» al costat de la seva nòvia, Gabriela.
Dos avanços
«Más de una cita», «Bye me fui», «Canción con Yandel», «Bendiciones» o «Ronca Freestyle» són algunes de les altres cançons que componen aquest inesperat treball de Bad Bunny.
L'estrella musical porto-riquenya ja havia avançat que els temes que ara apareixen en 'Las que no iban a salir' s'havíen d'incloure en àlbums anteriors, però que no van sortir finalment al mercat. Per això el nom d'aquest nou disc.
Segons els seus representants, Bad Bunny va finalitzar aquestes cançons en menys d'una setmana durant la quarantena pel coronavirus i inclouen sons diferents en els quals destaquen els ritmes urbans.
Els deu temes comencen amb «Si ella sale» com a tema d'obertura i acaba amb «En casita», una sorpresa per als seguidors d'aquest novell artista porto-riqueny convertit ja en un autèntic fenomen mundial de la música internacional.
Quart disc
Benito Antonio Martínez, artísticament conegut com Bad Bunny, va debutar el desembre de 2018 amb 'X 100pre', el seu primer àlbum d'estudi, disc que va ser guanyador d'un Latin Grammy en la categoria millor àlbum urbà.
El juny de 2018 va aparèixer al mercat 'Oasis', un àlbum en col·laboració amb el cantant colombià J Balvin que inclou vuit temes.
'YHLQMDLG' va arribar el febrer passat amb col·laboracions de Daddy Yankee, Anuel AA i Kendo Kaponi, entre altres artistes, i va debutar en el número dos en el Billboard 200 dels Estats Units.
- Odissea blaugrana "És desesperant com ens tracten"
- Natura L'espectacular poble de conte a només 30 minuts de Vic
- Violència política als EUA Detingut el presumpte assassí de Charlie Kirk, un jove de 22 anys de Utah
- Món del cor Les Mamarazzis tindran programa en català a La 2
- salut pública Alerta a Badalona pel desallotjament d’un edifici amb casos de tuberculosi
- Natura L'espectacular poble de conte a només 30 minuts de Vic
- Estudi de l’Institut de Salut Carlos III El soroll és el contaminant que més afecta els nens: els experts apressen a limitar el trànsit al voltant de les escoles
- ACTUALITAT BLAUGRANA Tractament conservador per al genoll de Gavi, de moment
- Violència política als EUA Detingut el presumpte assassí de Charlie Kirk, un jove de 22 anys de Utah
- Trànsit aeri Barcelona-el Prat firma el millor estiu de la seva història amb més de 16,5 milions de passatgers entre el juny i l’agost