CRÍTICA DE CINE
'Invisibles': reivindicant la dona madura
Gracia Querejeta assumeix el desafiament de fer parlar de les seves inseguretats, pors i somnis tres dones 40 i 50 anys

invisibles-kjwf-u10041355685455-1248x770rc
Invisibles ★★★
Direcció: Gracia Querejeta:
Repartiment: Emma Suárez, Adriana Ozores, Nathalie Poza, Blanca Portillo, Pedro Casablanc
País: País: Espanya
Durada: 83 minuts
Any: 2020
Gènere: Drama
Estrena: 6 de març del 2020
Després de dirigir una comèdia amb què poca gent va riure, ‘Ola de crímenes’, Gracia Querejeta sembla haver adoptat la sàvia decisió de renovar-se i passar per una necessària tornada a l’essencial. En aquest sentit, hi ha alguna cosa en la seva nova pel·lícula, ‘Invisibles’, que sona a desafiament: posar davant la càmera tres dones entre 40 i 50 anys que passegen i parlen de les seves inseguretats, les seves pors i els seus somnis. Ni més, ni menys. Llàstima que s’intentin incloure massa coses en aquestes converses d’alleujament existencial i mundà, i que els diàlegs resultin una mica impostats, una cosa contra la qual han de lluitar les tres formidables actrius.
- Un incendi al Baix Ebre crema 570 hectàrees, el 90% als Ports
- El mapa territorial Enquesta CIS: El PSOE assetja cinc governs autonòmics del PP en l’equador de la legislatura
- Osona Una ‘moto espia’ dels Mossos capta per la C-25 un conductor sense cinturó, parlant pel mòbil i bevent
- Xarxes Molts turistes confonen Mallorca amb França i creuen que l'alemany és l'idioma oficial, segons una enquesta de carrer a Palma
- FUTBOL El Reial Madrid demana ajornar el seu partit de lliga contra l’Osasuna al 29 d’octubre
- Salut i benestar José Abellán, cardiòleg: "Crec que ens estem equivocant en donar-li massa importància a l'exercici de força"
- A Barcelona Els Mossos abaten un home que va matar el seu germà d'un tret i es va atrinxerar a Calldetenes
- Helicobacter pylori: així són els símptomes de la infecció que afecta la meitat de la població
- Última hora Incendi a Paüls: el vent dificulta els treballs d’extinció d’un foc que ha arrasat 2.300 hectàrees
- Crac dels ‘reels’ Jordi Roca, l’‘influencer’ que xiuxiueja i té més d’un milió de seguidors a Instagram