GIRA CANCEL·LADA
Mick Jagger serà operat del cor aquesta setmana
El líder dels Rolling Stones passarà pel quiròfan a Nova York

Mick Jagger, el juny passat. /
La misteriosa malaltia que ha obligat a cancel·lar Mick Jagger la seva gira amb els Rolling Stones és una malaltia cardíaca, segons s’ha fet públic aquest dilluns. A Jagger, de 75 anys, li hauran de substituir una vàlvula cardíaca i li hauran de col·locar un stent aquesta setmana en un hospital de Nova York.
Jagger espera recuperar-se completament i podria tornar als escenaris el pròxim estiu, segons el mitjà 'Drudge Report', que ha donat la primícia.
El líder dels Stones ja va haver de retirar-se per problemes de salut per l’estrès que li va produir el suïcidi de la seva nòvia durant 13 anys, la dissenyadora L’Wren Scott, el 2014.
Notícies relacionadesEls Rolling Stones van fer públic la setmana passada que han hagut de posposar la gira prevista pels Estats Units i el Canadà entre el 20 d’abril i el 29 de juny per la malaltia del seu cantant i líder. La formació, però, no va especificar els motius més allà que Jagger necessitava “tractament mèdic”. La gira constava de 17 concerts.
Jagger té vuit fills de cinc dones diferents, dos nets i un besnet i últimament seguia una dieta saludable amb molt d’exercici físic.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»